پیام تسلیت مرکز امور قرآنی اوقاف در پی عروج قاری و مبتهل ایرانی
کد خبر: 3374762
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

پیام تسلیت مرکز امور قرآنی اوقاف در پی عروج قاری و مبتهل ایرانی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، فاجعه منا و جان باختن حجاج ایرانی به ویژه محسن حاجی حسنی کارگر و امین باوی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در پی وقوع فاجعه منا و جان باختن حجاج ایرانی در این فاجعه به ویژه محسن حاجی‌حسنی کارگر، قاری بین‌المللی قرآن و امین باوی، مبتهل و عضو گروه تواشیح باقرالعلوم(ع)، پیام تسلیتی منتشر کرد که متن پیام بدین شرح است:
«وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلى اللّهِ وَکَانَ اللّهُ غَفُورًا رَّحِیمًا»
فاجعه مصیبت‌بار منا که در آن جمع کثیری از حاجیان و مهمانان حرم امن الهی به رحمت ایزدی پیوستند، اندوهی بزرگ در جهان اسلام پدید آورد و جامعه اسلامی را عزادار کرد.
عروج ملکوتی و شهادت‌گونه تعدادی از قاریان و حاملان قرآن کریم به ویژه استاد و قاری ممتاز قرآن کریم، جناب آقای حاج‌محسن حاجی‌حسنی کارگر و مبتهل ممتاز کشور حاج‌امین باوی (رضوان‌الله تعالی علیهم)، قرآن‌دوستان و جامعه قرآنی را متأثر کرد؛ بدون تردید فقدان این مهاجران الی‌الله، برای جامعه قرآنی کشور خسارتی بزرگ و جبران ناپذیر است.
عزیزانی از اهل قرآن رخ در نقاب خاک کشیدند که بهار عمرشان را در عرصه تعلیم و تعلم قرآن و معارف بی‌بدیل آن، مصروف نمودند. انس دائمی و تلاوت آیات شریفه حق تعالی از حنجره پاک آن قاریان فرزانه قرآن کریم، از خاطر جامعه قرآنی، شاگردان، پدر، مادر و خانواده عزیزشان محو نخواهد شد.
از خداوند منان مسئلت داریم روح و روان پاک این عزیزان و مسافران سرزمین نور را در بهشت رضوان خود  متنعم سازد و با رسول گرامی اسلام(ص) همراه گرداند که پیامبر(ص) فرمودند:
«ألا مَن تعلّم القرآن و علّمه و عَمِل بما فیه فأنَا له سائق إلی الجنّة و دلیل إلی الجنة»
رضوان و غفران الهی بدرقه راهشان باد که «وَ رِضوَانٌ مِنَ اللهِ اکبرُ ذَلِکَ هُوَ الفَوزُ العَظِیم»
این مصیبت جانگداز را به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه قرآنی و خانواده‌های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و برای علوّ درجات این منادیان کلام وحی دست به دعا برمی‌داریم و از خدای بزرگ برای خانواده و بستگان ایشان، اجری بزرگ و شکیبایی نیکو مسئلت می‌نماییم.

captcha