۲ نفر از حجاج مفقودی لرستان جزء کشته‌شدگان بودند
کد خبر: 3372395
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

۲ نفر از حجاج مفقودی لرستان جزء کشته‌شدگان بودند

گروه اجتماعی: دو نفر از حجاج لرستانی از کاروان بروجرد که جزء مفقودی‌ها بودند، جزء جان‌باختگان این حادثه قرار دارند و تعداد کشته شدگان لرستانی در منا به ۹ نفر افزایش یافت.

سیدحمید مصطفایی، جانشین مدیرکل حج و زیارت لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان،  گفت: دو نفر از حجاج لرستانی از کاروان بروجرد که جزء مفقودی‌ها بودند، جزء جان‌باختگان این حادثه قرار دارند و تعداد کشته شدگان لرستانی در منا به 9 نفر افزایش یافت.

وی در ادامه سخنان خود در این زمینه، افزود: این دو لرستانی که از کاروان بروجرد هستند، به اسامی محمدموسی کرمی و سیدمحمد شجاعی هستند.

جانشین مدیرکل حج و زیارت لرستان اضافه کرد: قبل از این نیز از کاروان بروجرد عباس گودرزی، مرادعلی نصرالهی، غضنفر بشیری‌گودرزی، رضا رحیمیان‌ثابت را داشتیم و از کاروان الیگودرز نیز علی رازانی، قنبر رحمانی‌تونی، مصطفی موسوی جزء جان‌باختگان اعلام شدند.

وی شمار حجاج مفقودی لرستانی حادثه منا را در حال حاضر 23 نفر اعلام کرد و ادامه داد: ماشاالله خورشیدوند، مرادی آب‎روش، صفرجان بزرگی، علی‌رضا بنیادی، قدرت پاپی، محمدعلی پناهی، مصطفی تودویی، صفرعلی جان‎بزرگی، جواد چکشی، پرویز حبیبی، سیدحسین حجتی، ابوالقاسم خلیلی، قاسم رسام، محمد روزبهانی، محمدعلی روشن، علی‌رضا زرگریان، غلام‎عباس قاسمی، جانعلی قائدرحمت، سبزخدا قائدرحمت، مجتبی گرجی، غلامرضا گودرزی، فتح‎الله گودرزی، طهماسب مرادی، سیدمحمد موسوی و غلام‎عباس میرزایی از جمله مفقودشدگان لرستانی حاضر در منا هستند.

مصطفایی بیان کرد: این در حالی است که شب گذشته حسین آروان و رضاعلی بخشی که جزء مفقودین بودند به کاروان بازگشتند. همچنین، اله‎محمد خسروی یکی دیگر از زوار لرستانی در بیمارستان به‎سر می‎برد.

captcha