حادثه دلخراش منا بحرانی حقیقی است
کد خبر: 3370642
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
دبیر کل اتحادیه علمای مقاومت؛

حادثه دلخراش منا بحرانی حقیقی است

گروه بین‌الملل: دبیر کل اتحادیه علمای مقاومت با صدور بیانیه‌‌ای در پی حادثه منا عنوان کرد: حادثه دلخراش منا یک اتفاقی غیر منتظره بود و همه را در مقابل یک بحران حقیقی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی«nna-leb.gov.lb»، شیخ ماهر حمود، دبیر کل اتحادیه علمای مقاومت لبنان دیروز، سوم مهرماه، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: حادثه دلخراش منا، که یک اتفاقی غیر منتظره بود همه را در مقابل یک بحران حقیقی قرار داد؛ ما  باید منتظر جزئیات لازم در مورد این حادثه هولناک باشیم تا بتوانیم موضع مناسب را اتخاذ کنیم.
دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت در این بیانیه برعدم ادغام مواضع سیاسی در قبال عربستان در منطقه و اداره حج از سوی این کشور تأکید و با خانواده‌های شهدا ابراز همدردی کرد.
شیخ ماهرتصریح کرد: اکنون زمان مناسبی برای سخن از تغییر نظارت بر حج و تشکیل کمیته جهانی اسلامی برای نظارت بر امور حج تا زمان ارائه جزئیات لازم درباره حادثه منا نیست.
در پایان شیخ ماهر حمود ضمن ابراز تأسف از فاجعه منا گفت: امیدواریم این مسأله تلنگری برای مقامات عربستان در حمله به یمن و ملت آن و نیز مواضع نادرست این کشور در لبنان، سوریه و عراق باشد.

captcha