مراسم اختتامیه هفتمین آزمون سراسری ترنم وحی برگزار می‌شود
کد خبر: 3351655
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
با حضور حجت‌الاسلام حشمتی؛

مراسم اختتامیه هفتمین آزمون سراسری ترنم وحی برگزار می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم اختتامیه هفتمین آزمون سراسری ترنم وحی صبح امروز چهارم شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم اختتامیه هفتمین دوره آموزش سراسری حفظ، ترجمه و تدبر قرآن کریم ویژه حافظان کل قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن صبح امروز چهارم شهریورماه برگزار می‌شود.
بر همین اساس در ابتدای این مراسم که از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود محمدحسین سعیدیان،‌ قاری بین‌المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه آن نیز سیدمحمود چاوشی، مدیر مؤسسه مهد قرآن به ارائه گزارشی از هفتمین دوره آزمون سراسری ترنم وحی می‌پردازد.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین فومنی‌الحائری، مؤسس و رئیس هیئت امنای مؤسسه مهد قرآن به بیان سخنانی خواهد پرداخت و پس از آن نیز زیارت امین‌الله به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) قرائت خواهد شد.
سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی،‌ معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش دیگری از این مراسم است و پس از آن از جدیدترین لوح فشرده تلاوت ترتیل محمدحسین سعیدیان، قاری بین‌المللی کشورمان رونمایی خواهد شد.

اهدای جوایز برگزیدگان هفتمین دوره آزمون سراسری ترنم وحی پایان‌بخش این مراسم است که در هتل دیزین برگزار می‌شود.
هفتمین دوره آزمون سراسری حفظ، ترجمه و تدبر قرآن کریم ویژه حافظان کل قرآن کریم عضو مؤسسه مهد قرآن از روز دوشنبه دوم شهریورماه در هتل دیزین آغاز شد و به مدت دو روز ادامه داشت.

در این مسابقات 150 نفر حضور داشتند که 20 نفر از آنها را آقایان و 13 نفر نیز از بانوان حافظ  کل قرآن هستند که به تعدادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند در مراسم اختتامیه گواهینامه حضور در آزمون و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

captcha