اسلام تکفیری، سکولاریزه و لندنی؛ سه نوع اسلام انحرافی در دنیای امروز
کد خبر: 3336387
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
سعیدی اظهار کرد:

اسلام تکفیری، سکولاریزه و لندنی؛ سه نوع اسلام انحرافی در دنیای امروز

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه با سه نوع اسلام انحرافی روبه‌رو هستیم، اسلام تکفیری، سکولاریزه و لندنی را این سه نوع اسلام انحرافی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 6 مردادماه در همایش پرچم‌داران بصیرت که با حضور علما، روحانیون، ائمه جمعه و جماعت استان فارس و مدیران حوزه‌های علمیه شهر مقدس شیراز برگزار شد، به تلاش استکبار جهانی برای تحریف چهره اسلام واقعی اشاره کرد و گفت: امروزه با 3 نوع اسلام انحرافی روبه‌رو هستیم که شامل اسلام تکفیری و نمونه آن ایجاد داعش در منطقه، اسلام سکولاریزه شده و اسلام لندنی(بدلی) است که همان شیعه بی‌تفاوت و ترویج عزاداری خشن، هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دنیا در برهه حساس تاریخی قرار دارد، گفت: این دوره، دوره انتقال از ورطه عقل‌گرایی به وحی‌گرایی است.
سعیدی با اشاره به وضعیت منطقه خاورمیانه گفت: آمریکا و استکبار جهانی به دنبال تبدیل کردن جنگ تمدن‌ها به جنگ درون تمدنی در قالب جنگ نیابتی هستند.
وی افزود: هدف از این جنگ‌ها ایجاد امنیت در اسرائیل، درگیر کردن ارتش‌های منطقه  با مردم خودشان و همچنین جلوگیری از درگیری آن‌ها با اسرائیل است تا دیگر آمریکا هزینه‌ای برای جنگ پرداخت نکند.

سعیدی با اشاره به اینکه عوامل انحراف در جامعه شامل دو دسته خواص و عوام (مردم) هستند، افزود: پیامبر اسلام(ص) پس از خود برای امت اسلام نگران بود که آیا خواص به وظیفه اصلی خود عمل خواهند کرد؟.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بار سنگینی که امروز بر دوش روحانیت است در طول تاریخ بی‌نظیر است، گفت: وظیفه روحانیون تبیین ارزش‌های اسلام ناب برای جامعه است.

captcha