فردا؛ برپایی مسترکلاس پروفسور دینا یوردانوفا، ایان کریستی و کارولین اوتو
کد خبر: 3308797
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در پردیس سینمایی ملت؛

فردا؛ برپایی مسترکلاس پروفسور دینا یوردانوفا، ایان کریستی و کارولین اوتو

گروه هنر: همزمان با نهم خرداد در سومین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، چهار عنوان مسترکلاس در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر،  روز شنبه، نهم خرداد در سومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم شهر چهار عنوان مسترکلاس در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود. این مسترکلاس‌ها از ساعت 17 تا 20 در طبقه مثبت 2 پردیس سینمایی ملت برپا می‌شود.

در این خبر از سینماگران و فعالان سینمایی علاقه‌مند، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، هنرجویان و دانشجویان سینما و اصحاب رسانه دعوت شده است تا به منظور بهره‌مندی از این مسترکلاس‌ها و نشست‌ها حضور یابند.

بر پایه این خبر، عناوین مسترکلاس‌های بین‌المللی روز سوم جشنواره فیلم شهر به این ترتیب است:
ساعت 17 تا 18 مسترکلاس پروفسور دینا یوردانوفا، رئیس دانشکده سینمای دانشگاه «سنت اندروز» از انگلیس با عنوان  «پاریس در مقام قطب سینمایی». مسترکلاس ایان کریستی، منتقد و مدرس سینما از انگلیس با عنوان «شهر به مثابه سمفونی» ساعت 18 تا 19. ساعت 19 تا 20 مسترکلاس کارولین اوتو، عضو هیئت مدیره انجمن فیلمنامه‌نویسان اروپا از آلمان با عنوان «فیلمنامه نویسی در مقام شهروند».

نشست مشترک با بهروز افخمی، ووکوویچ از صربستان و یوتا ویله از آلمان

همچنین نشست مشترک هیئت داوران بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه سینمای بین‌الملل پنجمین جشنواره شهر برگزار می‌شود. این نشست مشترک روز شنبه، 9 خردادماه از ساعت 20 با حضور بهروز افخمی، میرولیوب ووکوویچ، کارگردان صربستانی و یوتا ویله، مدیرعامل انجمن فیلم کوتاه آلمان در پردیس سینمایی ملت طبقه مثبت 2 برگزار می‌شود.

روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از همه سینماگران و فعالان سینمایی علاقه‌مند، اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، هنرجویان و دانشجویان سینما و اصحاب رسانه دعوت کرده است تا به منظور بهره‌مندی از این مسترکلاس‌ها و نشست‌ها حضور یابند.

علاوه بر این نشست مشترک از ساعت 17 تا 20 پردیس سینمایی ملت در کنار نمایش فیلم‌های بخش‌های مختلف مسابقه، میزبان مسترکلاس‌های پروفسور دینا یوردانوفا، رئیس دانشکده سینمای دانشگاه «سنت اندروز» و ایان کریستی، منتقد و مدرس سینما و کارولین اوتو، عضو هیئت مدیره انجمن فیلمنامه‌نویسان اروپا از آلمان خواهد بود.

شایان ذکر است پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر از سوم خرداد در پردیس سینمایی ملت آغاز شد و تا 12 خرداد  ادامه خواهد یافت.

captcha