برگزاری فینال نهمین دوره مسابقات «زیباترین ترتیل قرآن» در امارات
کد خبر: 3295264
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

برگزاری فینال نهمین دوره مسابقات «زیباترین ترتیل قرآن» در امارات

گروه بین‌الملل: مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات سراسری «زیباترین ترتیل قرآن»، از روز دوشنبه، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در شهر «دبی» امارات آغاز شد و تا ۲۵ همین ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه اماراتی «البیان»، ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایزه دبی در این باره گفت: در مرحله مقدماتی این دروه از مسابقات در بخش «جوانه‌ها قرآن» ویژه گروه سنی کمتر از 15 سال، 113 رقابت‌کننده حضور داشتند کردند که 13 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.
وی افزود: در بخش «پسران قرآن» ویژه گروه سنی 15 تا 25 سال نیز 79 نفر به رقابت پرداختند که 16 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و در بخش «جوانان قرآن» ویژه گروه سنی بالای 26 سال نیز 45 متسابق حضور داشتند که 7 نفر به مرحله نهایی راه یافتند.
ابراهیم محمد بوملحه تصریح کرد: همچنین در بخش «امامان مساجد»، 95 نفر شرکت کردند که 14 نفر به مرحله بعدی راه یافتند و 62 نفر دربخش «زیباترین اذان»، به رقابت پرداختند که 5 نفر به مرحله بعدی راه یافتند.
وی گفت: مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات سراسری زیباترین ترتیل قرآن، دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه در مقر مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی در منطقه «الممزر»، با حضور اعضای کمیته برگزارکننده و جمعی از علاقه‌مندان به بخش اصوات قرآن کریم و مسئولان آغاز شد.
مراسم اختتامیه این مسابقات و تجلیل از نفرات برتر، روز سه‌شنبه هفته آینده، 29 اردیبهشت‌ماه در مقر مؤسسه قرآن جایزه دبی برگزار خواهد شد.

captcha