آل سعود از جنایات خود چیزی جز نفرت و ذلت به‌دست نخواهد آورد
کد خبر: 3286462
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
اسدزاده:

آل سعود از جنایات خود چیزی جز نفرت و ذلت به‌دست نخواهد آورد

گروه سیاسی: امام‌جمعه اصلاندوز در مراسم راهپیمائی دفاع از مردم یمن، گفت: رژیم آل سعود از این جنایات خود چیزی جز نفرت و ذلت به‌دست نخواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده، امام‌جمعه اصلاندوز روز گذشته، 20 اردیبهشت‌ماه در راهپیمائی دفاع از مردم یمن، در سخنانی ضمن محکومیت جنایات رژیم آل سعود در یمن و با حمایت از برنامه راهپیمایی در اعتراض به هتک‌ حرمت انسان و انسانیت و محکومیت ظلم و جنایات در یمن، اظهار کرد: کشتن کودکان و زنان بی‌دفاع، شهامت نیست بلکه جنایتی است که صهیونیست‌ها نیز انجام دادند اما جز روسیاهی چیزی برای آن‌ها نماند و آل سعود نیز از این جنایات خود چیزی جز نفرت و ذلت به‌دست نخواهد آورد.
وی با اشاره به اینکه کشورهای غربی و سازمان ملل فقط ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند، اضافه کرد: مردم مظلوم یمن امروز در مقابل حملات ددمنشانه رژیم آل سعود احتیاج به حمایت دارند.
امام‌جمعه اصلاندوز با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند «آمریکا دچار چنان بی آبرویی شده است که رسماً از نقض آشکار همه قواعد اخلاقی و انسانی و نقض شعارهای حقوق بشری حمایت می‌کند و رسماً به آل سعود کمک اطلاعاتی و نظامی می‌کند و یمن را از دریافت کمک‌های اولیه پزشکی و دارویی محروم کرده‌اند و دست جنایتکاران را باز گذاشته‌اند».
اسدزاده افزود: در جریان تهاجم ظالمانه آل سعود و محاصره دارویی و غذایی مردم یمن که علاوه بر کشته و مجروح شدن هزاران زن و مرد و کودک در آستانه فاجعه انسانی قرار دارد، چرا از صلیب سرخ و نهادهای بین‌المللی خبری نیست و علیرغم اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بارها خود را آماده کمک‌رسانی به مردم یمن کرده است متأسفانه نظامیان و حاکمان آل سعود به دستور اربابانشان مانع از این اقدام بشردوستانه شده‌اند.

captcha