امنیت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست
کد خبر: 3167137
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سیمرغ:

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون شهداست

کانون خبرنگاران نبأ/ حمیدرضا گل‌محمدی: حجت‌الاسلام رمضانی گفت: کشور ما امروز یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان است و این امنیت و اقتدار، مرهون خون پاک شهدا، رشادت و جانفشانی نیروهای ارتشی همراه با پاسداران جان بر کف و نیروی انتظامی همیشه در صحنه است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله رمضانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ ضمن گرامیداشت روز ارتش گفت: نیروهای مسلح به‌ویژه ارتش و سپاه در حفاظت و صیانت از نظام و تأمین امنیت جامعه نقش کلیدی دارند.

وی افزود: اهمیت جایگاه رفیع نیروهای مسلح در حفظ، استقلال، تمامیت ارضی، تأمین امنیت و آسایش مردم بر کسی پوشیده نیست و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌‌عنوان موضع استوار انقلاب اسلامی با الطاف و عنایات الهی در سطح منطقه و جهان متلاطم امروز از لحاظ قدرت سخت و بازدارنده در اوج اقتدار و عظمت قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ اظهار کرد: حضرت امیرالمؤمنین علی‌(ع) در روایتی می‌فرمایند «إِنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أَبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللّه‏ُ لِخاصَّةِ أَولیائِهِ و َهُوَ لِباسُ التَّقوى و َدِرعُ اللّه‏ِ الحَصینَةِ وَ جُنَّتُهُ الوَثیقَةُ» همانا جهاد یکی از درهای بهشت است که خداوند آن را برای اولیای خاص گشوده است. جهاد، مایه تقوا، زره استوار خداوند و سپر محکم است.

رمضانی تصریح کرد: کشور ما امروز یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه و جهان است و این امنیت و اقتدار، مرهون خون پاک شهدا، رشادت و جانفشانی نیروهای ارتشی همراه با پاسداران جان بر کف و نیروی انتظامی همیشه در صحنه است.

وی یادآور شد: ما امروز به ارتش خود که زیر پرچم ولایت فقیه از نظام و انقلاب دفاع می‌کنند افتخار می‌کنیم و رمز موفقیت و ثبات این نیروهای مسلح را تبعیت از ولایت و رهبری می‌دانیم‌.

همچنین در خبر دیگری آمده است؛ رقیه مرادی، مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در بازدید از کلاس قرآنی با بیان اینکه یکى از چیزهایى که قرآن و هدایت الهى به ما تعلیم داده است، تبعیت از داورى خرد و عقل انسانى بوده؛ گفت: باید جامعه را بر اساس این‌ها شکل دهیم؛ محافل، آموزش، تلاوت قرآن با نغمه‌هاى زیبا و با صداى خوب، همه این‌ها مقدمه‌ای است برای اینکه به چشم ذى‌المقدمه نگاه نکنیم از این جا باید وارد شد و با قرآن انس گرفت.

وی افزود: در جامعه اسلامی باید هدایت و معیارهای قرآنی مورد تبعیت قرار گیرد، زیرا هدایت قرآن را باید در زندگى خود حاکم کرد.

مسئول امور بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سیمرغ در ادامه قرائت و حفظ قرآن را زمینه‌ساز فهم قرآن و تخلق به اخلاق قرآنی دانست و اظهار کرد: باید فرهنگ جامعه اسلامی منطبق با اخلاق قرآنی و دستورات معصومین(ع) باشد.

captcha