عاملان حادثه فرودگاه جده باید به اشد مجازات برسند
کد خبر: 3165968
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
حجه الاسلام حسینی تاکید کرد:

عاملان حادثه فرودگاه جده باید به اشد مجازات برسند

گروه سیاسی:امام‌جمعه خرم‌دره با اشاره به تعلیق حج عمره توسط مسئولان کشورمان به دنبال حوادث فرودگاه جده،گفت:آل سعود سابقه طولانی در جنایات و کشتار مسلمانان دارد و باید رسماً از کشورمان در این زمینه عذرخواهی و عاملان جنایت را به شدت مجازات کند.

به  گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از زنجان حجةالاسلام سید علی حسینی، امام جمعه خرمدره، روز گذشته 28 فروردین در خطبه های این هفته نماز جمعه  خرمدره با تأکید بر ضرورت رعایت تقوای الهی، تصریح کرد: انسان ضعیف خلق شده است و شیطان همواره  با فریب انسان، توبه او را به تأخیر می اندازد.
وی با اشاره به اینکه خداوند نعمت‌های فراوانی را به انسان عطا کرده است، یادآور شد: انسان باید قدر نعمت‌های الهی را دانسته  و برای همیشه شاکر نعمات خداوند متعال باشد.
امام‌جمعه خرم‌دره در ادامه با تبریک اول رجب روز ولادت امام محمدباقر (ع)، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام توسط جابر به امام باقر (ع) سلام رسانده است؛ این امام بزرگوار در راه اسلام به ویژه علم آموزی تلاشهای زیادی داشتند تا جایی  که  دارای چندین هزار شاگرد بوده اند.
این کارشناس مسائل مذهبی تصریح کرد: شیعیان و اهل تسنن از سخنان امام باقر(ع) در کتب خود استفاده کرده‌اند که نشان از مقام والای علمی آن امام همام است.
امام جمعه خرم‌دره در ادامه سخنان خود با اشاره به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به دستاوردهای جدید ارتش، تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دستاوردهای بزرگی دست‌یافته و مجهز شده است.
حجةالاسلام حسینی در ادامه با اشاره به  دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تأکید کرد: سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به تعلیق حج عمره توسط مسئولان کشورمان به دنبال حوادث فرودگاه جده، اظهار کرد: آل سعود سابقه طولانی در جنایات و کشتار مسلمانان دارد و باید رسماً از کشورمان در این زمینه عذرخواهی و عاملان جنایت را به شدت مجازات کند.
وی با اشاره به حملات عربستان سعودی به یمن خاطر نشان کرد: عربستان درصدد یارگیری در منطقه است تا با کمک گرفتن از کشورهای منطقه به‌صورت زمینی نیز به یمن حمله کند.
امام‌جمعه خرم‌دره  در پایان ماه رجب را یکی از ماههای پر خیرو برکت دانسته و تأکید کرد: این ماه، ماه استغفار است و پیامبر (ص) نیز درباره این ماه فرموده‌اند:" در این ماه زیاد استغفار کنید"

captcha