شناخت و سازماندهی نیروهای وفادار به نظام در مقابل اعوان کفر ضروری است
کد خبر: 3009641
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
فاطمی‌ امین:

شناخت و سازماندهی نیروهای وفادار به نظام در مقابل اعوان کفر ضروری است

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس با تأکید بر لزوم حفظ انسجام داخلی گفت: شناخت و سازماندهی نیروهای وفادار به نظام در مقابل اعوان کفر و در جبهه‌های مختلف امری اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، مراسم تودیع و معارفه مسئولان روابط عمومی سپاه عشایر استان فارس امروز، 27 اسفند در محل این ناحیه از سپاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام نصراله فاطمی امین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس در این مراسم به وقایع اخیر شیراز اشاره کرد و گفت: متأسفانه در داخل کشور دچار یک نوع فرافکنی شده‌ایم و بی توجه به کشور و نظام ضربه می‌زنیم.
وی با بیان اینکه گاهی ناآگاهانه ضربه می‌زنیم و گاهی کاملاآگانه، ادامه داد: مجلس خبرگان و انتخابات رئیس این مجلس، امر بسیار مهمی بود که در حاثه پیش آمده در شیراز تحت تاثیر قرار گرفت و کم رنگ شد.
حجت‌الاسلام فاطمی امین به حدیثی از حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: 2 نکته باعث انحراف انسان می‌شود، نخست دوری از یاد خدا و دیگری تبعیت از شیطان.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس بر لزوم حفظ انسجام داخلی تأکید و ابراز کرد: شناخت و سازماندهی نیروهای وفادار به نظام در مقابل اعوان کفر و در جبهه‌های مختلف امری اجتناب‌ناپذیر است.
وی در ادامه با تشریح فعالیت‌های سال گذشته نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر تأکید کرد: با توجه به پراکندگی حوزه‌ها در این سپاه، آموزش بیش از هزار نفر در مسایل عقیدتی- سیاسی از اهم این فعالیت‌هاست.
مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر فارس در چند مورد روابط عمومی‌ها را خبرنگار خواند و افزود: در جاهایی که خبری هست باید در اسرع وقت صحت خبر را تحقیق کرده و اعلام شود ضمن اینکه نباید از تعیین گستره خبر و اولویت‌بندی آن غافل بود.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم سروان پاسدار حسین روزبهی به عنوان مسول روابط عمومی سپاه عشایر فارس معرفی و از زحمات سروان پاسدار احمدی تقدیر شد.

captcha