توجه به فرهنگ عاشورا مطلوب‌ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است
کد خبر: 2848464
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

توجه به فرهنگ عاشورا مطلوب‌ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت گچساران توجه به فرهنگ عاشورا را مطلوب‌ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: نقش فعالان فرهنگی در جهت فتح قله‌های پیشرفت در کشور در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی امری انکارناپذیراست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده، امام جمعه موقت گچساران امروز، 25 بهمن در آئین تجلیل از فعالان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ غنی عاشورا، توجه به این فرهنگ را مطلوب‌ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و گفت: نقش فعالان فرهنگی در جهت فتح قله‌های پیشرفت در کشور در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی امری انکارناپذیراست.
وی با بیان اینکه همه ما به‌خصوص فعالان فرهنگی جامعه باید در راستای تبیین جنبه‌های فرهنگی و دینی برای مردم تلاش مضاعفی داشته باشیم، اضافه کرد: فرهنگ می‌تواند رکن اصلی و اساسی محیط‌های آموزشی باشد.
بنا براین گزارش، همچنین، اسدالله ملک‌زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نیز با بیان اینکه این دانشگاه گوی سبقت را از دیگران ربوده و با اشاره به اینکه  هویت هر جامعه‌ای فرهنگ آن است، بیان کرد: نمود اثرات کارفرهنگی علاوه ‎بر نشاط در جامعه موجب اثبات هویت آن جامعه می‌شود.
وی با بیان اینکه کار در محیط‌های فرهنگی و علمی ارزشمندتر از هر جهادی است، افزود: فعالیت شبکه‎های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی همه براساس برنامه‎ریزی‌های دقیق دشمن طراحی شده و بر این اساس توصیه ما به خانواده‌ها این است که قبل از استفاده از این برنامه‌ها مسلح شده و بعد وارد شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران نقش فعالان فرهنگی در ساخت فضای مطلوب دانشگاهی رامهم خواند و ابراز کرد: مسئولان برنامه‎های فرهنگی از جمله طراحان و ناظران باید در برنامه‌ریزی‌های خود متناسب با شرایط موجود حرکت کنند.

captcha