قرارگاه «عفاف و حجاب» درشهرستان مرند افتتاح شد
کد خبر: 2819110
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

قرارگاه «عفاف و حجاب» درشهرستان مرند افتتاح شد

گروه اجتماعی: قرارگاه فرهنگی «عفاف و حجاب» شهرستان مرند با حضور مسئولان استان آذربایجان شرقی افتتاح و محور برنامه‌های این قرارگاه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، همزمان با دهه مبارک فجر، قرارگاه فرهنگی «عفاف و حجاب» شهرستان مرند امروز، 18 بهمن در محل دادگستری شهرستان مرند افتتاح و اولین جلسه آن برگزار شد.

دراین جلسه سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا، سردار حسن‎خانی فرمانده انتظامی استان، حجت‎الاسلام و شریفی رئیس دادگستری استان، حجت‌الاسلام نعمت‎زاده امام جمعه شهرستان مرند و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

دراین جلسه، مرند به‌عنوان دومین شهرستان دارای قرارگاه فرهنگی «عفاف و حجاب» معرفی شد و چارت تشکیلاتی این قرارگاه به اطلاع مسئولین رسید.

در ادامه هر یک از مسئولین به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسئله بدحجابی و امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و از آمادگی خود برای مقابله با پدیده شوم بدحجابی و دیگر منکرات مربوط به حوزه عفاف و حجاب در شهرستان خبر دادند.

براساس این گزارش، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نیروهای آمر به معروف و ناهی از منکر، گشت‌زنی نیروهای آموزش‌دیده برای امر به معروف و نهی از منکر با حمایت نیروی انتظامی، توجیه رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولین آموزش و پرورش برای سوق دادن محیط دانشگاه و مدارس به سمت رعایت بیشتر انضباط اخلاقی، ایجاد شعبه فروشگاه‌‎های پوشاک اسلامی در شهر مرند ازجمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

captcha