جشن انقلاب در شازند برگزار می‌شود
کد خبر: 2793833
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
با حضور اعضای سازمان بسیج پزشکان؛

جشن انقلاب در شازند برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول سازمان بسیج پزشکان استان مرکزی از برگزاری جشن انقلاب باحضور اعضای سازمان بسیج پزشکان استان به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان شازند خبر داد.

صابر جباری، مسئول سازمان بسیج پزشکان استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی از سوی این سازمان در سطح شهرها و روستاهای استان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام بیش از 10 اکیپ بهداشتی و درمانی به نقاط محروم استان از جمله این برنامه‌هاست، اظهارکرد: این اعزام‌ها از 12 اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا 10 روز ادامه دارد.

جباری با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم استان از جمله اهداف اعزام این اکیپ‌هاست، عنوان کرد: این مناطق شامل روستاهای محروم تابعه خنداب، فراهان، ساوه، خمین و شازند است.

وی افزود: برگزاری مراسم جشن انقلاب در شازند از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج پزشکان استان مرکزی است، عنوان کرد: این مراسم 18 بهمن برگزار می‌شود و مهدی صدیق، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی و حسن طاهراحمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک سخنرانان ویژه این مراسم هستند.

جباری در ادامه تجلیل از افرادی که در برپایی بیمارستان صحرایی شهید مقیمی حضور فعال داشتند از برنامه‌های جنبی این مراسم است، یادآورشد: این بیمارستان شهریورماه سال جاری در منطقه هندودر از توابع شازند در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم این منطقه برپا شد.

این مقام مسئول در پایان، یادآورشد: بازدید از خانواد‌ه‌های شهدا از سوی اعضای بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با ایام فرخنده دهه فجر از سوی سازمان بسیج پزشکان استان مرکزی تدارک دیده شده است.

captcha