مناسبت‌های مذهبی را با حس قلبی و درونی دنبال کنیم
کد خبر: 2694082
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳

مناسبت‌های مذهبی را با حس قلبی و درونی دنبال کنیم

گروه سیاسی: فرماندار منوجان گفت: ما امروز مسئولیت سنگینی بر‌عهده داریم و باید مناسبت‌های ملی و مذهبی را با حس قلبی و درونی دنبال کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ایوب فلاحی، فرماندار منوجان روز گذشته، 20 دی در نشست شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت گفت: ما باید در مسیر ولایت قدم برداریم و دستورات بزرگان را سرلوحه کارمان قرار دهیم.
وی با بیان اینکه باید به وحدتی که مدنظر اسلام است، توجه کنیم، بیان کرد: مسئولان باید در این راستا توصیه‌هایی که دین دارد را مدنظر قرار دهند و به مردم خدمت کنند.
فرماندار منوجان با بیان اینکه اساس خدمت مسئولان باید منویات مقام معظم رهبری باشد، عنوان کرد: ما باید بتوانیم این درختی که توسط خون شهدا آبیاری شده و استمرار دارد را حفظ کنیم.
فلاحی با بیان اینکه جایگاه و منزلت انقلاب اسلامی بسیار بالا است، افزود: ما امروز مسئولیت سنگینی برعهده داریم و باید مناسبت‌های ملی و مذهبی را با حس قلبی و درونی دنبال کنیم.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون در راستای اهداف و آرمان‌ها خدمات فراوانی انجام داده که دهه فجر فرصت مناسبی برای بازگویی و بیان آنها است.
فرماندار منوجان اظهار کرد: ما باید در برگزاری آئین‌های دهه فجر از ظرفیت‌های مردمی بیشتر استفاده کنیم.
فلاحی یادآور شد: تمام مسئولان دستگاه‌های اداری تمام توان خود را در همکاری با ستاد بزرگداشت دهه فجر به‌کار گرفته و در این برنامه‌ها شرکت گسترده داشته باشند.

captcha