بانوان مبلغ در ترویج مکتب اهل بیت(ع)، خرافات را ترویج ندهند
کد خبر: 2648099
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
امام جمعه نی‌ریز:

بانوان مبلغ در ترویج مکتب اهل بیت(ع)، خرافات را ترویج ندهند

گروه اجتماعی: آیت‌الله فقیه با تأکید بر لزوم پرهیز از خرافه‌گری گفت: آنچه مبلغات می‌گویند باید با منبع و مأخذ باشد و تلاش کنند در کارهای خود بدآموزی نداشته و ترویج خرافه نباشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، آیت‌الله سیدمحمد فقیه، امام جمعه شهرستان نی‌ریز امروز، 8 دی در گردهایی مبلغات سنتی این شهرستان عنوان کرد: فطرت هر انسان بر اساس توحید اوست، چون مردم گاهی عهد و پیمان خود را می‌شکنند و فطرت‌ها غبارآلود می‌شود، انبیای الهی آمدند تا مردم را متوجه فطرت اصلی خود کنند.
وی تصریح کرد: کسانی که پیام‌های الهی را به مردم می‌رسانند از هیچکس نمی‌ترسند و تا آنجا که توان دارند حقایق را برای مردم بیان می‌کنند، لذا مبلغات و مبلغان که در این جرگه وارد شده‌اند و مردم را با اهل بیت(ع) آشنا می‌کنند، کار بسیار ارزشمندی انجام می‌دهند.
امام جمعه نی‌ریز با تأکید بر اینکه راهی را که امام راحل و مقام معظم رهبری سفارش کرده‌اند، باید ادامه یابد، گفت:  آن شئون و عفتی که برای زن هست باید حفظ شود و آنچه مبلغات می‌گویند باید با منبع و مأخذ باشد و تلاش کنند در کارهای خود بدآموزی نداشته و ترویج خرافه نباشد، چون دشمن از برنامه‌های غلط ما بسیار استفاده می‌کند.
آیت‌الله فقیه با بیان اینکه در هر کاری باید رضایت خداوند را مدنظر داشت، گفت: مبلغات که در جلسات خواهران حضور می ‌یابند باید سطح فکری خواهران را بالا برند و تلاش کنند، با مطالعه در جلسات حضور یابند و مسائل دین را با دلیل و سند برای بانوان بیان کنند و به عبارتی خوب بدانند و خوب بیان کنند.

captcha