اجرای نمايش «عكس اتفاق عزيز» در تماشاخانه ماه حوزه هنری
کد خبر: 2491023
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰

اجرای نمايش «عكس اتفاق عزيز» در تماشاخانه ماه حوزه هنری

گروه هنر: نمايش«عكس اتفاق عزيز» حاوی مضمونی دينی كه پيشتر در نهمين جشنواره سراسری تئاتر ماه شركت كرده بود از 18 بهمن در تماشاخانه ماه حوزه هنری اجرای عموم خواهد داشت.

سيدمحمد مساوات، نويسنده و كارگردان نمايش «عكس اتفاق عزيز» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) با اعلام اين خبر گفت: نمايش «عكس اتفاق عزيز» روايتگر داستان شخصيتی نابينايی به نام عزيز است كه برای ادای نذری قصد می‌كند تا به كربلا برود اما در اين ميان مرز كربلا بسته می‌شود و فرزندان وی تصميم می‌گيرند تا پدر خود را به مشهد برده و به او بگويند كه اينجا كربلاست.
وی ادامه داد: وقوع انفجار در صحن آستان مقدس رضوی موجب می‌شود كه عزيز در ميان هم‌همه جمعيت زائران گم شود و اين مسئله بستری را برای روی دادن اتفاقات ديگری فراهم می‌آورد كه در اين نمايش سعی در روايت آن داشته‌ايم.
مساوات گفت: قرار است برای نخستين‌بار اين نمايش چهارشنبه 18 بهمن در تماشاخانه ماه حوزه هنری برای عموم اجرا شود كه البته براساس صحبت‌هايی كه با مركز هنرهای نمايشی حوزه هنری صورت گرفته است از پس‌فردا در اين سالن نمايشی، 20 اجرا از اين نمايش خواهيم داشت.
يادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای تماشای اين نمايش می‌توانند از پس‌فردا چهارشنبه ساعت 18:30 به تماشاخانه ماه واقع در ضلع شمالی محوطه حوزه هنری سازمان تبليغات اسلامی مراجعه كنند.
captcha