دفتر «مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با صهيونيسم» در دمشق تأسيس شد
کد خبر: 1871058
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۰

دفتر «مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با صهيونيسم» در دمشق تأسيس شد

گروه سياسی و اجتماعی: دفتر «مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با صهيونيسم» به همت هيأت تأسيسی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با رژيم صهيونيستی در شهر دمشق، پايتخت سوريه تأسيس شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه سوريه به نقل از خبرگزاری رسمی اين كشور (سانا)، هيأت تأسيسی مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با رژيم صهيونيستی در سوريه، ديروز، 19 دی ماه با تشكيل نشستی در دمشق از تبديل اين هيأت به «دفتر مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با صهيونيسم» خبر داد.
در اين نشست، حسين جمعه، رئيس انجمن نويسندگان عرب، نمايندگان مؤسسه‌های فكری، فرهنگی، هنری، تربيتی، تبليغاتی و قانونی سوريه، فلسطين و لبنان و شماری از شخصيت‌های فرهنگی و هنری، حضور داشتند.
در اين نشست اعلام شد: دفتر «مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با صهيونيسم» به رياست انجمن نويسندگان عرب و با عضويت اتحاديه روزنامه‌نگاران، انجمن‌های هنرمندان، معلمان و وكلای سوريه، اتحاديه كل نويسندگان و روزنامه‌نگاران فلسطينی فعاليت خواهد كرد.
مؤسسه چاپ و نشر «الوحده» در سوريه، مؤسسه فرهنگی فلسطين و مركز پژوهش و مطالعات لبنان از ديگر اعضای دفتر مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با صهيونيسم هستند.
مقاومت در برابر تمامی اشكال فرهنگی، فكری، تربيتی، تبليغاتی و هنری عادی‌سازی روابط با صهيونيسم، بالابردن آگاهی جهان عرب از روند نفوذ رژيم صهيونيستی در منطقه و رويارويی با ابزارهای مختلف اشغالگران در اين زمينه، از اهداف تأسيس اين دفتر عنوان شده است.
گفتنی است دفتر «مقاومت در برابر عادی‌سازی روابط با صهيونيسم»، چهارم بهمن ماه نشستی چهار روزه با عنوان «استدلال‌ها در محاصره غزه و مقاومت آن» در كتابخانه «الاسد» دمشق برگزار خواهد كرد.
captcha