بیانیه هیئت رزمندگان اسلام به مناسبت گسترش دهه‌ها و مناسبت‌های مذهبی
کد خبر: 1473931
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹

بیانیه هیئت رزمندگان اسلام به مناسبت گسترش دهه‌ها و مناسبت‌های مذهبی

کانون خبرنگاران نبا/ امیرمحسن سلطان‌احمدی: هیئت رزمندگان اسلام در بیانیه‌ای برگزاری غیرمنطقی مناسبت‌های متعدد و متفرقه را زمینه‌ساز به‌ حاشیه‌ رفتن مراسم عظیم عاشورای حسینی و موجب رویگردانی جامعه از بزرگداشت مناسبت‌هایی خواند.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت رزمندگان اسلام، این هیئت به مناسبت گسترش دهه‌ها و مناسبت‌های مذهبی بیانیه‌ای صادر کرده که متن این پیام بدین شرح است:

السلام علیکم یا اهل البیت النبوة(ع)

در یک هفته اخیر از طریق برخی خبرگزاری‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطالبی پیرامون تعدد، تکثر و مدت زمان مناسبت‌های مذهبی منتشر و موجب بروز پاره‌ای ابهامات و شبهات شد. گسترش روزافزون اسلام ناب محمدی(ص) در اقصی نقاط جهان موجب شده است تا دشمنان اسلام به شیوه‌ها و ترفندهای مختلف علاقه‌مندان به حق و حقیقت را نسبت به اسلام بدبین کنند.

راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای که پول و هزینه آن توسط انگلیس خبیث پرداخت می‌شد، به تصویر کشیدن صحنه‌های خشونت‌آمیز قمه‌زنی و زنجیرزنی با تیغ در رسانه‌های جمعی، که با موافقت و تشویق آخوندهای انگلیسی و آمریکایی مجوز آن صادر می‌شود و امروز با ترویج و گسترش مناسبت‌های متعدد و متفرقه (دهه‌ها و هفته‌های عزاداری) در تلاش‌اند تا موجبات وهن دین مبین اسلام فراهم آید.

امت عزیز و دلداده خاندان عصمت و طهارت(ع) مستحضر هستند که دلدادگی و عرض ارادت به ساحت مقدس ائمه معصومین (صلوه الله علیهم الصالحین) قابل نفی نیست لکن موازی‌سازی‌های متفرقه با جریان عاشورا یکی از شگردهای دشمنان اسلام است.

برگزاری غیرمنطقی مناسبت‌ها و دهه‌های پیاپی زمینه‌ساز و به حاشیه رفتن مراسم عظیم عاشورای حسینی و موجب روی‌گردانی جامعه از بزرگداشت مناسبت‌هایی خواهد شد که اساس دین و اسلام ناب است.

لذا از تمامی هیئت‌های مذهبی، واعظان و سخنرانان، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) تقاضا می‌شود با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید با حفظ محوریت و ثقل مراسم عاشورا و دهه اول محرم از ترویج برگزاری مراسم عمومی به مناسبت‌هایی که اصلی نبوده و مردم را از عزاداری خسته می‌کند و موجب سواستفاده دشمنان اسلام و جلوگیری از گسترش هر چه بیشتر تشیع در جهان می‌شود پرهیز نمایند.

هیات رزمندگان اسلام

captcha