اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت فرهنگ عاشورا است
کد خبر: 1470725
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
امام جمعه موقت شیروان

اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت فرهنگ عاشورا است

کانون خبرنگاران نبأ/ حجت‌الاسلام منفردی با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت فرهنگ عاشورا است، گفت: عاشورای حسینی الگوی خوبی در راستای تقویت باورهای دینی و استکبارستیزی است.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی منفردی، امام جمعه موقت شیروان، 16 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی ایران به برکت فرهنگ عاشورا است، گفت: عاشورای حسینی الگوی خوبی در راستای تقویت باورهای دینی و استکبارستیزی است و بر همه ما تکلیف است تا در راستای گسترش فرهنگ عاشورایی و حماسه حسینی تلاش کنیم.

وی ضمن درخواست توجه مسئولان به اقتصاد مقاومتی برای ایستادگی در مقابل تهدیدها و تصمیم‌های دشمنان، تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی نیز همواره در این باره رهنمودهای ارزنده‌ای داشتند که باید به آن توجه شود.

امام جمعه موقت شیروان با اشاره به دستیابی ایران اسلامی به فن‌آوری‌های هسته‌ای صلح‌آمیز و کوتاه نیامدن از حق مردم در مذاکرات هسته‌ای، بیان کرد: انرژی هسته‌ای در ایران به منظور توسعه و پیشرفت نظام اسلامی و استفاده صلح‌آمیز خواهد بود و حضرت امام حسین(ع) نیز در مذاکرات خود از قاعده برد برد استفاده نکرد و هیچ امتیازی به آنان نداد که امتیازی بگیرد و در کربلا تحریم آب که از مهم‌ترین مایحتاج بود هرگز لغو نشد و تنها شعار کربلائیان به جای مذاکره با مدعیان شعار «هیهات منا الذله» بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شیروان در ادامه گفت: این ملت حامی دولت و نظام است و تا زمانی که حیثیت و عزتش حفظ شود دست از حمایت از آن‌ها بر نمی‌دارد ولی اگر حیثیتش زیر سؤال برود قطعا تذکر خواهد داد.

خطیب موقت نماز جمعه شیروان در پایان با محکوم کردم حادثه اسیدپاشی در اصفهان، اظهار کرد: باید در این زمینه آرامش خود را حفظ کرد تا عاملان این حادثه شناسایی و مجازات شوند.

captcha