«روباه» افخمی جلوی دوربین رفت
کد خبر: 1466264
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸

«روباه» افخمی جلوی دوربین رفت

گروه هنر: «روباه» عنوان جدیدترین فیلم سینمایی بهروز افخمی با موضوع ترور شهدای هسته‌ای است که فیلمبرداری آن آغاز شده است.

محمد پیرهادی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «روباه»، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اعلام خبر آغاز فیلمبرداری این اثر گفت: «روباه» عنوان جدیدترین فیلم سینمایی به کارگردانی بهروز افخمی است که فیلمبرداری آن  آغاز شده است. این کار به طور همزمان توسط کارگردان در حال تدوین است تا نسخه کامل فیلم قبل از جشنواره آماده نمایش شود.

وی افزود: در این فیلم سینمایی بابک حمیدیان نقش نخست را ایفا می‌کند و آرش مجیدی،‌ مرجان شیرمحمدی،‌ ساعد سهیلی و جلال فاطمی دیگران بازیگران این فیلم هستند. این کار به موضوع ترور شهدای هسته‌ای می‌پردازد تا پایان آذر ماه فیلمبرداری آن به طول خواهد انجامید.

این تهیه کننده ادامه داد: بیشتر سکانس‌های فیلمبرداری این فیلم در خیابان و محل‌های پررفت و آمد می‌گذرد که بعد از گرفتن صحنه‌های داخلی فیلمبرداری آن بخش‌ها نیز آغاز خواهد شد. در ضمن برای بخش‌هایی از این فیلم که صحنه‌های زد و خورد دارد، دکورسازی داشته‌ایم تا بتوانیم بازسازی درستی از تعقیب و گریزهای خیابانی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: این فیلم سینمایی قرار است برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید. این کار یک فیلم پلیسی جاسوسی است که نمونه آن کمتر در سینمای ایران جلوی دوربین رفته است.

captcha