خون شهدا، نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است
کد خبر: 1453458
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
فرماندار پاکدشت:

خون شهدا، نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است

کانون خبرنگاران نبأ/ محمد فرخی: علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: شهدا خون پاکشان را در این شجره طیبه(انقلاب) ریختند و خون آنها بود که این نظام را بیمه کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد، فرماندار شهرستان پاکدشت در بازدید از یکی از شرکت‌های تولیدی واقع در شهرک صنعتی عباس‌آباد به همراه گروهی از بسیجیان، گفت: دشمنان با استخدام صدام خواستند که ایران پیشرفت نکند و تکلیف انقلاب نوظهور ایران را یکسره کنند، اما نمی‌دانستند این مردم ایران حتی با دست خالی می‌توانند در برابر همه دنیا بایستند.

وی افزود: ما با ارتشی که اکثر سران آن در اوایل انقلاب فراری شده بودند و نیروی تازه‌کار سپاه اما با اتکا به خدای متعال و توجه به فرامین امام راحل(ره) جلوی دشمن ایستادیم و در این هشت سال دفاع مقدس درس‌های بزرگی را به دنیا دادیم.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان پاکدشت یادآور شد: شهدا خون پاکشان را در این شجره طیبه(انقلاب) ریختند و خون آنها بود که این نظام را بیمه کرد. دنیا هیچ‌وقت این هشت سال را فراموش نخواهد کرد.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: ایام دفاع مقدس قطعاً درخشان‌ترین ایام تاریخ ایران خواهد بود و ما باید به خود ببالیم که یک مسلمان ایرانی هستیم. دنیا قبل از انقلاب فرصت پیشرفت به ما نمی‌داد، اما ما با ولایت فقیه توانستیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت مزبور و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی اظهار امیدواری کرد تا پایه اقتصاد ایران از نفت به تولید انتقال یابد.

captcha