نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی ـ اسلامی در همدان گشایش یافت
کد خبر: 1448707
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی ـ اسلامی در همدان گشایش یافت

گروه اجتماعی: نمایشگاه تخصصی لوازم‌التحریر ایرانی ـ اسلامی با عنوان «بچه‌های ایرانی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از ۱۸ شهریور به مدت یک هفته برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، محمد‌رضا جوادی، مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان 18 شهریور در حاشیه این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کانون با هدف ارائه الگوهای ایرانی ـ اسلامی در طرح‌های لوازم‌التحریر، ترویج فرهنگ داخلی و مقابله با نمادهای غربی اقدام به توزیع لوازم‌التحریر با تخفیف مناسب در این مکان کرده است.

وی افزود: برای آشنایی با تولیدات و سرگرمی‌های کانون، مردم می‌توانند با مراجعه به نمایشگاه تخصصی لوازم‌التحریر ایرانی ـ اسلامی واقع در پارک مردم روبروی درب دانشگاه بوعلی مراجعه کنند.

جوادی گفت: فروشگاه‌ها و مراکز کانون در سراسر استان در آستانه بازگشایی مدارس اقدام به ارائه تولیدات خود می‌‌‌کنند و والدین می‌توانند جهت خرید وسایل مورد نیاز برای فرزندان خود به فروشگاه‌های کانون مراجعه نکنند.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ادامه داد: در نمایشگاه و فروشگاه‌های کانون 70 عنوان لوازم‌التحریر، 150 عنوان وسایل کمک آموزشی، 10 عنوان کیف و جامدادی، 40 عنوان بازی و سرگرمی و 500 عنوان کتاب در نقاط مختلف عرضه شده است.

یادآور می‌شود، نمایشگاه بچه‌های ایرانی از سوی مؤسسه فرهنگی ـ هنری رواق و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سایر نهادهای فرهنگی تا 23 شهریور در محل پارک مردم دایر است.

captcha