چاپ دو اثر به مناسبت دهه کرامت توسط بوستان کتاب
کد خبر: 1445850
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸

چاپ دو اثر به مناسبت دهه کرامت توسط بوستان کتاب

گروه ادب: مؤسسه بوستان کتاب به مناسبت دهه کرامت، دو کتاب «بانوی ملکوت» و «مهر ولایت در آسمان ایران» را به قلم آیت‌الله علی کریمی جهرمی چاپ و منتشر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهادی اشرفی، مدیر تولید بوستان کتاب، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن اعلام این خبر گفت: مؤسسه بوستان کتاب به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(س) و میلاد هشتمین امام همام، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، دو کتاب جدید به قلم آیت‌الله علی کریمی جهرمی را چاپ و منتشر کرده است.
وی افزود: همه ساله بوستان کتاب با اطلاع‌رسانی از آثار خود به مناسبت دهه کرامت، به معرفی کتاب‌هایی با موضوع حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) می‌پردازد. امسال نیز این افتخار نصیب بوستان کتاب شده که پیش از دهه کرامت، دو کتاب در این زمینه چاپ و منتشر کرده است.
حجت‌الاسلام اشرفی درباره عناوین این کتاب‌های جدید بوستان کتاب گفت: «بانوی ملکوت» و «مهر ولایت در آسمان ایران»،  نام دو کتابی است که به مناسبت دهه کرامت چاپ شده است؛ بانوی ملکوت درباره زندگی حضرت معصومه است که در 164 صفحه به زیور طبع آراسته شده و به موضوعاتی چون قم در آینه روایات، قم حرم اهل بیت(ع)، تواضع بزرگان به حضرت معصومه(س)، اهتمام شیعه و سنی به زیارت این بانوی گرانقدر، مقام شفاعت حضرت معصومه در قیامت و ... پرداخته و برخی از افتخارات و مفاخر قم را نظیر زکریا بن آدم، خاندان اشعری در قم، ابن بابویه قمی (شیخ صدوق) و ...  به طور مختصر معرفی کرده  است.
همچنین کتاب مهر ولایت در آسمان ایران، در 244 صفحه،  به معرفی ابعاد گوناگون زندگی امام رضا(ع) پرداخته که تولد و تبار حضرت رضا(ع)، عرفان و عبادت امام رضا(ع)، اخلاق کریمه آن حضرت، توسل به هشتمین امام همام و کرامات ایشان، خطوط انحرافی عقیدتی در عصر آن حضرت، سفر امام رضا به ایران، ماجرای ولایتعهدی، ماجرای شهادت آن حضرت، حدیث لوح و زیارت امام رضا(ع) از آن جمله است.
از ششم تا شانزدهم شهریورماه مطابق با یکم ذیقعده، میلاد فرخنده حضرت معصومه(س)  تا یازدهم ذیقعده، میلاد باشکوه حضرت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.

captcha