خاطرات همسر سردار شهید چیت‌سازیان کتاب می‌شود
کد خبر: 1443659
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

خاطرات همسر سردار شهید چیت‌سازیان کتاب می‌شود

گروه ادب: نویسنده کتاب «دختر شینا» با اشاره به چاپ چهاردهم این کتاب افزود: کتاب جدیدی را با محوریت زنان و دفاع مقدس در دست نگارش دارم.

بهناز ضرابی‌زاده همسر شهید علی چیت سازیان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بهناز ضرابی‌زاده، نویسنده کتاب «دختر شینا»، از نگارش کتاب دیگری با محوریت زنان و دفاع مقدس خبر داد.
این نویسنده همچنین درباره بازخوردهایی که از کتاب «دختر شینا» گرفته است، گفت: با وجود اینکه این کتاب به چاپ چهاردهم رسیده است، اما فکر می‌کنم تعداد بیشتری این کتاب را خوانده‌اند و تنها به تعداد تیراژ خواننده نداشته است. به عنوان مثال در شهرستانی از توابع همدان به نام رزن که شهید‌، زاده آنجاست و صد کتاب منتشر شده در آنجا وجود داشت، بیش از 500ـ 600 نفر این کتاب را خوانده بودند.
وی اظهار کرد: بعد از این کتاب مشغول نگارش خاطرات خانم پناهی هستم. وی همسر یکی از شهدای شاخص همدان به نام سردار شهید علی چیت‌سازیان است که با توجه به اتفاقاتی که ایشان از سر گذرانده، تمایل داشتم این خاطرات را ثبت کنم.
ضرابی‌زاده با اشاره به لزوم توجه به نقش زنان در دفاع مقدس، درباره اهمیت این خاطرات گفت: پناهی به عنوان همسر شهید، خاطراتی از دوران دفاع مقدس دارد؛ در این خاطرات از همسر شهیدش و شخصیت وی یاد می‌کند و در عین حال با توجه به اینکه چند ماه در دزفول و در بطن جنگ زندگی می‌کرد، مهم بود که این خاطرات ثبت شوند.
این نویسنده با بیان اینکه این کتاب در مراحل پایانی است و پس از آن برای انتشار آماده می‌شود افزود: این کتاب را انتشارات سوره مهر منتشر خواهد کرد و امیدوارم مانند کتاب قبلی مخاطبان زیادی را جذب و با ادبیات پایداری آشنا کند.

captcha