کتاب الشفاء با موضوع طب قرآنی در کربلا منتشر شد
کد خبر: 1437772
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

کتاب الشفاء با موضوع طب قرآنی در کربلا منتشر شد

گروه بین‌الملل: کتاب «الشفاء على ضوء السنن الإلهیة فی القرآن والسنة» (شفا در پرتو سنت‌های الهی در قرآن و سنت) با موضوع طب قرآنی در کربلا منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) این کتاب به قلم «سید اسامه نزیه صندوق»، پژوهشگر و استاد قرآنی عراق و به همت شعبه پژوهش‌ها و مطالعات قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان مقدس امام حسین(ع) منتشر شده است.
مسئول شعبه پژوهش‌ها و مطالعات قرآنی وابسته به دارالقرآن آستان مقدس حسینی در این باره گفت: این کتاب در اصل پایان‌نامه کارشناسی ارشد سید اسامه نزیه صندوق بوده است که در رشته علوم قرآن و حدیث جامعة المصطفی(ص) العالمیة در شهر قم ارائه کرده است.
وی درباره هدف از انتخاب این پایان‌نامه و انتشار آن در قالب کتاب گفت: باتوجه به این که این پایان‌نامه به موضوع طب قرآنی پرداخته و یکی از پژوهش‌های ارزشمند در زمینه قرآن‌درمانی است، تصمیم بر آن گرفته شد که در قالب کتاب منتشر شود.
کتاب «الشفاء على ضوء السنن الإلهیة فی القرآن والسنة»(شفا در پرتو سنت‌های الهی در قرآن و سنت) در 222 صفحه منتشر شده است و در آن موضوع طب قرآنی و شفا و درمان بیماری‌ها با بهره‌گیری از قرآن و سنت نبوی(ص) تبیین شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۷ - ۱۲:۲۵
0
0
خیلی عالیه.. جای چنین روش درمانی ارزشمندی در جامعه پزشکی واقعا خالی بود.. ای کاش این کتاب ارزشمند زودتر چاپ میشد تا اقای شاهرودی رو شفا میداد و برای معالجه ناچار نشه به کفار آلمانی رو کنه و در بیمارستان کفار درمان بشه.‌ پیشنهاد میکنم آقای تخت روانچی هم از کشور شیطان بزرگ برگردن ایران و کشور شیطان بزرگ و علوم پزشکی کفرآمیز اون ها رو رها کنن و بیان همین شیوه درمانی اسلامی و ارزشمند و واقعی رو دنبال کنند..
captcha