بوستان کتاب سه اثر از آیت‌الله کریمی جهرمی را منتشر می‌کند
کد خبر: 1436066
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

بوستان کتاب سه اثر از آیت‌الله کریمی جهرمی را منتشر می‌کند

گروه ادب: سه اثر «مهر ولایت»، «حدیث آرزومندی؛ شرح دعای ندبه» و «بانوی ملکوت» از آیت‌الله علی کریمی جهرمی و دو جلد هفت و هشت «تفسیر آموزشی» از جمله آثاری هستند که به زودی از سوی انتشارات بوستان کتاب منتشر می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، انتشارات مؤسسه بوستان کتاب در راستای انتشار آثار بزرگان و علمای دینی کشورمان اقدام به انتشار سه کتاب از آثار آیت‌الله علی کریمی جهرمی کرده است.
در این راستا سه اثر «محاضرات فی القضاء»، «سیمای حسین بن علی(ع)» و «در مکتب امام حسین(ع)» از وی چاپ و منتشر شده است. همچنین کتاب‌ «مهر ولایت» که درباره شخصیت و زندگی امام رضا(ع) است، از دیگر آثار آیت‌الله کریمی جهرمی است که به زودی منتشر می‌شود.
«بانوی ملکوت» اثر دیگری است که مؤسسه بوستان کتاب از آیت‌الله کریمی جهرمی در دست چاپ دارد. این اثر درباره زندگی‌نامه حضرت معصومه(س) نوشته شده است. «حدیث آرزومندی؛ شرح دعای ندبه» نیز اثر دیگر این عالم است که از سوی این انتشارات چاپ می‌شود.
همچنین در حوزه کتاب‌های دوره‌ای نیز «تفسیر آموزشی» به چاپ می‌رسد که کتاب درسی حوزه عملیه به شمار می‌آید و تاکنون شش جلد از آن به چاپ رسیده و چاپ جلد هفتم و هشتم آن در برنامه‌‌های موسسه بوستان کتاب قرار دارد.
جلد هفتم «تفسیر آموزشی» آماده ارائه برای چاپ است و جلد هشتم این دوره نیز در مراحل آماده‌سازی است تا برای نشر سپرده شود. این آثار به کوشش مرکز فرهنگ و معارف قرآن سازمان تبلیغات اسلامی گردآوری و ارائه شده است.

captcha