جهاد دانشگاهی پیشتاز کار جهادی در جامعه است
کد خبر: 1436056
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸
منتخب مردم ایرانشهر در مجلس :

جهاد دانشگاهی پیشتاز کار جهادی در جامعه است

گروه اجتماعی: اربابی گفت: امروز جهاد دانشگاهی پیشتاز کار جهادی در جامعه است و این روحیه اخلاص عاملی مهم برای موفقیت جهاد بوده است.

محمدسعید اربابی، نماینده مردم ایرانشهر و سرباز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، گفت: پژوهشکده رویان جهاد دانشگاهی یک فرهنگ عظیم علمی را در کشور به اثبات رسانده است.

وی بیان کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند استعداد‌یابی گسترده‌ای در دیگر مناطق کشور درباره شناسایی بسترهای علمی و استفاده از آنها را مدنظر قرار دهد.

اربابی افزود: جهاد باید روحیه خودباوری را در جامعه نهادینه کند و گسترش دهد. این ظرفیت و استعداد در بدنه جهاد دانشگاهی وجود دارد و سرمایه‌ای عظیم برای نظام است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: امروز جهاد دانشگاهی پیشتاز کار جهادی در جامعه است و این روحیه اخلاص عاملی مهم برای موفقیت جهاد بوده است.توفیقات علمی جهاد دانشگاهی طی چند سال اخیر توانسته این نهاد را به یک غرور ملی تبدیل کند.

اربابی در پایان یادآور شد: جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان ترویج فرهنگ قرآنی و اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده است؛ چیزی که امروز نیاز مبرم جامعه ما است. گسترش فرهنگ دینی و قرآنی حلقه گمشده توسعه فرهنگی در جامعه اسلامی است و امیدواریم جهاد دانشگاهی در این امر موفق باشد.

captcha