داعش و اسرائیل فرزندان نامشروع استکبار جهانی هستند
کد خبر: 1433439
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵
حجت‌الاسلام بهمنی:

داعش و اسرائیل فرزندان نامشروع استکبار جهانی هستند

خبرنگاران افتخاری/ منوچهر جلیلی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: داعش و اسرائیل فرزندان نامشروع استکبار جهانی هستند و در میان امت‌های اسلامی چون قارچ بیرون آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام ابراهیم بهمنی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم بر اهمیت روز قدس در میان امت اسلامی و تلاش برای نابودی اسرائیل تأکید کرد و گفت: نام‌گذاری آخرین روز ماه مبارک رمضان به روز قدس از سوی امام راحل(ره) به سبب حمایت از قدس شریف و مردم فلسطین و همچنین، توجه کشورهای مسلمان به جنایات اسراییل غاصب بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، وضعیت کنونی مردم غزه را نوعی فاجعه تاریخی قلمداد و ظهار کرد: به خاک و خون کشیده شدن مردم را می‌توان غمناک توصیف کرد اما ایثار و فداکاری مجاهدان فلسطینی جای تحسین دارد و باید حرکات آنان را ستود.

وی با محکوم کردن سکوت مسلمانان در غزه و یاری کردن کفر جهانی، اسرائیل را یک موجود ظالم در جهان خواند و بیان کرد: در دوران‌ مختلف شاهد افرادی بصیر در برابر فتنه‌ها و تهدیدها بوده‌ایم اما گروهی هم از آزمون کارنامه خوبی بر جای نگذاشته‌اند و این مایه تأسف است.

بهمنی با اشاره به ارتباط بین داعش، عراق، اسرائیل و فلسطین، بیان کرد: داعش و اسرائیل فرزندان نامشروع استکبار جهانی هستند و در میان امت‌های اسلامی چون قارچ بیرون آمده‌اند.

این مسئول همچنین، با اشاره به وظیفه ملت‌های مسلمان در برابر نسل جوان، آشنایی این نسل با نحوه پیدایش اسرائیل و داعش را یک وظیفه همگانی دانست.

captcha