راه‌اندازی ۲۵۰ مرکز خرید لباس‌های اسلامی و ایرانی در پایتخت
کد خبر: 1430098
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

راه‌اندازی ۲۵۰ مرکز خرید لباس‌های اسلامی و ایرانی در پایتخت

گروه جامعه: دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس از راه‌اندازی مرکز خرید لباس‌های ایرانی اسلامی با بیش از ۲۵۰ فروشگاه حداکثر تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: خوشبختانه هم‌اکنون اتفاق خوبی در زمینه مد و لباس رخ داده است و آن تلفیق مد و لباس اسلامی با عفاف و حجاب است و خوشبختانه فعالیت‌های اخیر نشان می‌دهد که اگر بخواهیم جامعه باحجابی داشته باشیم باید به حجاب و عفاف بیشتر بپردازیم.
وی ادامه داد: تا پایان سال جاری 250 فروشگاه عرضه لباس‌های اسلامی در مرکز شهر تهران، خیابان ولی عصر(عج) و تقاطع خیابان طالقانی افتتاح می‌شود.
قبادی در خصوص راه‌اندازی چنین مراکزی در سایر استان‌ها نیز گفت: جلساتی را با برخی از نمایندگان استان‌ها داشته‌ایم که طرح‌های خود را برای راه‌اندازی مراکز جدید ارائه دهند، آمادگی خود را برای همکاری با طراحانی نیز که مایل هستند با رعایت اصول اسلامی و ایرانی طرح‌های خود را برای ارائه در این فروشگاه‌ها عرضه کنند، اعلام می‌کنیم.
دبیرکارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: اگر امکانات عرضه برای بسیاری از فروشگاه‌ها ایجاد شود ما می‌توانیم فروشگاه‌های خوب دیگری را نیز داشته باشیم.

captcha