ثمره عملیه یک ماه تهجد و روزه‌داری، ورع از محارم الله و طهارت روح و جان است
کد خبر: 1428908
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶
حجت‌الاسلام بیدار:

ثمره عملیه یک ماه تهجد و روزه‌داری، ورع از محارم الله و طهارت روح و جان است

گروه اجتماعی: روحانی گوگ‌‌تپه بیله‌سوار گفت: ثمره عملیه یک ماه تهجد و روزه‌داری، قرائت قرآن و شب زنده‌داری، ورع از محارم الله و طهارت روح و جان است که ماه رمضان فرصتی است استثنائی برای رسیدن به این اهداف است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر بیدار، روحانی گوگ‌تپه بیله‌سوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، گفت: انس با قرآن در ماه رمضان مایه نشاط روزه‌داران است و اگر این انس و توجه همراه با تدبر در آیات کلام الله باشد، راهگشای بسیاری از مشکلات انسان و بر طرف کننده بسیاری از رذایل اخلاقی خواهد بود.

وی افزود: ثمره عملیه یک ماه تهجد و روزه‌داری، قرائت قرآن و شب زنده‌داری، ورع از محارم الله و طهارت روح و جان است که ماه رمضان فرصتی است استثنائی برای رسیدن به این اهداف است.

بیدار از عموم افراد خواست تا در این ماه با توجه بیشتر بر رفتار خود و انجام فرایض دینی و ارتباط بیشتر با خداوند زمینه‌های سعادت و خوشبختی خود در دنیا و آخرت را فراهم آورند و از این ماه که ماه میهمانی خداوند است نهایت بهره را ببرند.

روحانی مستقر گوگ‌تپه بیله‌سواربا بیان اینکه مسلمانان با روزه گرفتن در طول روز،احساس گرسنگی و تشنگی می‌کنند، یادآور شد: آنان در این لحظه‌ها با یاد کردن خداوند متعال بیشتر می‌توانند به او نزدیک شوند و این بهترین زمان برای نیایش با پروردگار است.

بیدار ماه رمضان را فرصتی استثنایی برای بندگان خدا دانست و عنوان کرد: مسلمانان در این ماه می‌توانند خود را بازسازی و خودسازی کنند تا ارتباطشان با خداوند متعال تقویت شود.

حجت‌الاسلام بیدار اظهار کرد: خداوند متعال با فراهم کردن مقدماتی به انسان کمک می‌کند تا سریع‌تر به هدف نهایی کمال نزدیک شود که یکی از این مقدمات ماه رمضان است.

captcha