کتاب «خاطرات شهید چیت‌سازیان» به مرحله ویرایش نهایی رسید
کد خبر: 1418671
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

کتاب «خاطرات شهید چیت‌سازیان» به مرحله ویرایش نهایی رسید

گروه اجتماعی: نگارش کتاب خاطرات شهید علی چیت‌سازیان در مرحله بازنویسی پایانی و ویرایش نهایی است ولی زمان رونمایی و انتشار این کتاب به‌طور دقیق مشخص نیست.

شهید علی چیت‌سازیان

بهنار ضرابی‌زاده، نویسنده همدانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، گفت: نگارش کتاب خاطرات شهید علی چیت‌سازیان در مرحله بازنویسی پایانی و ویرایش نهایی است ولی درباره زمان رونمایی از کتاب در حال حاضر زمان دقیقی مشخص نیست.

وی افزود: از شهریور سال 91 کار نگارش کتاب «خاطرات شهید چیت‌سازیان» را با پیاده کردن فایل مصاحبه‌ها در رابطه با زندگی این شهید را که بالغ بر 13 ساعت بود آغاز کردم و همسر شهید چیت‌سازیان با وجود مشغله زیاد در این باره همکاری‌های زیادی داشتند.

ضرابی‌زاده بیان کرد: احساس می‌کنم در این اثر رضایت کامل را کسب کرده‌ام و مطمئن هستم این رضایت من به مخاطبان نیز انتقال پیدا می‌‌کند، منابع مفیدی را برای این کتاب از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دریافت کرده‌ام و خوشبختانه به مشکل خاصی در این باره برخورد نکردم.

این نویسنده همدانی اضافه کرد: شهید چیت‌سازیان فرمانده اطلاعات وعملیات لشکر 32 انصار‌الحسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در روز چهارم آذر 1366 در حین انجام یک مأموریت گشت شناسایی به درجه رفیع شهادت رسید.

captcha