جوسازی رژیم صهیونیستی برای سکونت یهودیان فرانسه در اراضی اشغالی
کد خبر: 1409096
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰

جوسازی رژیم صهیونیستی برای سکونت یهودیان فرانسه در اراضی اشغالی

گروه بین‌الملل: رسانه‌های فرانسه‌زبان رژیم صهیونیستی با انتشار نتایج یک نظرسنجی مدعی شدند که 75 درصد یهودیان مقیم فرانسه به دلیل وجود فضای ضدیهودی در این کشور، قصد مهاجرت و سکونت در اراضی اشغالی را دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پایگاه خبری «alyaexpress-news» وابسته به رژیم اسرائیل، با انتشار گزارشی اعلام کرد که نتایج نظرسنجی‌های موسسه صهیونیستی «صیونا» واقع در پاریس، نشان می‌دهد که 75 درصد یهودیان فرانسوی از وجود فضای «یهودی‌ستیزی» در این کشور نگران هستند و تصمیم خود را برای ترک فرانسه گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، موسسه «صیونا» عنوان کرده که این نظرسنجی در میان 3833 یهودی مقیم فرانسه انجام شده است که از میان آنان، نزدیک به 75 درصد از تصمیم خود برای ترک این کشور و اقامت در یک کشور دیگر به‌ویژه اراضی اشغالی خبر داده‌اند!

همچنین، 30 درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از افزایش اقدامات یهودی‌ستیزانه در فرانسه ابراز نگرانی کرده و 13 درصد آنان زندگی در کشوری غیر از فرانسه را به نفع خود دانسته‌اند.
موسسه «صیونا» در گزارش خود تاکید کرده است که نزدیک به 58 درصد یهودیان فرانسه بر این باور هستند که آینده‌ای در این کشور ندارند و باید هرچه سریع‌تر این سرزمین را به مقصد کشوری دیگر ترک کنند.

البته نکته جالب در این نظرسنجی، تلاش موسسه «صیونا» برای پررنگ کردن اسمی به عنوان «سرزمین اسرائیل» و علاقه یهودیان به سکونت در این کشور است؛ این موسسه صیهیونیستی بارها با تاکید بر اینکه یهودیان فرانسه تلاش‌های الیزه برای «مقابله با تبلیغات فلسطین اسلامی» را کافی نمی‌دانند، به نوعی سعی دارد تا به خوانندگان القا کند که یهودیان به اجبار باید فرانسه را ترک کنند و در «سرزمین اسرائیل» ساکن شوند.

captcha