برگزاری دوره آموزشی مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی ویژه معلمان قرآن در سنندج
کد خبر: 1392213
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۸

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی ویژه معلمان قرآن در سنندج

گروه اندیشه: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی ویژه معلمان دینی و قرآن در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: در راستای مبارزه به جنگ نرم دشمن علیه کشورمان اداره تبلیغات اسلامی سنندج دوره آموزشی مهارت‌ها و فنون تحلیل سیاسی ویژه معلمان و اساتید دینی و قرآن برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در اردیبهشت سال جاری برگزار می شود، افزود: در این دوره آموزشی 60 نفراز معلمان دینی و قرآن آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرستان سنندج حضور دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اعلام کرد: در راستای برگزاری این دوره آموزشی کتابی تحت عنوان روش تحلیل سیاسی شامل مجموع بیانات مقام معظم رهبری در زمینه سیاسی بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای شرکت‌کنندگان در این دوره گواهینامه پایان دوره صادر می‌شود، عنوان کرد: این دوره آموزشی به‌مدت دو روز برگزار و گواهینامه هشت ساعت دوره آموزشی برای شرکت‌کنندگان صادر می‌شود.
حجت‌الاسلام ‌منتشلو در پایان یادآور شد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در راستای ارتقاء سطح مهارت‌های آموزشی معلمان دینی و قرآن در زمینه جنگ نرم و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در اسفند دو دوره آموزشی دیگر را تحت عنوان دوره فرق، ادیان و مذاهب اسلامی و دوره آشنایی با آسیب‌شناسی نحله‌های انحرافی را برای معلمان دینی و قرآن سنندج برگزار کرده است.

captcha