بسیج؛ عامل اصلی ایستادگی ملت ایران در مقابله با هجمه‌های دشمنان
کد خبر: 1377309
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶

بسیج؛ عامل اصلی ایستادگی ملت ایران در مقابله با هجمه‌های دشمنان

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌ فقیه در کردستان با اشاره به اینکه بسیج با اقتدار تحریم‌های دشمنان را دور و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، گفت: بسیج عامل اصلی ایستادگی ملت ایران در مقابله با هجمه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی‌ فقیه در کردستان در نشست با بسیج اساتید استان کردستان که امروز، 30 بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج با اقتدار تحریم‌های دشمنان را دور و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، گفت: بسیج عامل اصلی ایستادگی ملت ایران در مقابله با هجمه‌های دشمنان است.
وی با بیان اینکه هدف بسیج حاکمیت خداوند بر جهان است، افزود: بسیج یعنی به عمومیت درآوردن دفاعی که نبود آن فساد و تباهی را در دنیا به‌دنبال دارد. هدف بسیج مستضعفان رساندن پیام ایستادگی مستضعفان سراسر دنیا در برابر استکبار است.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه حاکمیت خداوند قطعاً بر جهان پابرجا می‌شود، اعلام کرد: نور مایه حیات و رشد است و قطعاً در سایه نور اسلام انسان‌ها مسیر رشد و سعادت را خواهند پیمود.
نماینده ولی‌ فقیه در استان کردستان با بیان اینکه خداوند و دین الهی در تمام عرصه‌های حیات انسان نمود عینی دارد، گفت: در سبک زندگی اسلامی دستور و مسیر زندگی خدایی است و بر تمام افعال و کردار آدمی حاکم است. سبک زندگی غیرخدایی درست نقطه مقابل این است و محور در این سبک از زندگی خروج خدا از حیات و زندگانی بشر است.
وی به نقش و اهمیت بسیج اساتید در عرصه‌های مختلف اشاره و بیان کرد: تلاش در راستای حفظ و ثبات و احیای حدود الهی در جامعه از مهم‌ترین رسالت‌های اساتید به‌ویژه اساتید بسیجی است.
نماینده ولی‌ فقیه در کردستان با بیان اینکه مبنای حکومت‌ها رعایت رفتار و حق‌طلبی است، عنوان کرد: اصل اخلاق سیاسی نیز حق طلبی است و در حکومت‌های اسلامی به‌صورت ویژه به آن توجه شده است.
وی در پایان با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان علیه ایران اسلامی یادآور شد: ملت ایران اسلامی با تکیه بر نیروی ایمان و راهنمایی‌های الهی رهبران دینی در طول عمر با برکت انقلاب توانسته مانع از تحقق اهداف دشمنان شود.

captcha