تاریخ کهن ایران؛ معرف جهانی سبک زندگی اسلامی
کد خبر: 1348291
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

تاریخ کهن ایران؛ معرف جهانی سبک زندگی اسلامی

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندر مرزی آستارا گفت: امروز ایران با بهره مندی از تاریخ کهن و آموزه های دین مبین اسلام، سبک زندگی ایرانی اسلامی را به جهان معرفی کرده است و با در نظر گرفتن این افتخار، باید مراسم های نو و عامه پسندی را برگزار کنیم.


به گزارش خبرگزاری بین ‏المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، محمدرضا شهاب زاده، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بندر مرزی آستارا در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر شهرستان آستارا که امروز، 8دی ماه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این کمیته ها موظف هستند تا پایان وقت اداری روز 25 دی ماه برنامه های خود را به ستاد شهرستان منعکس کنند.



وی با تأکید بر دقت در تنظیم برنامه های پیشنهادی ادامه داد: مردم ایران اسلامی بزرگترین پاسدار و حامی انقلاب و آرمان های امام راحل هستند و همانند گذشته با حضور پرشور در جشن های این ایام، بیعت مجدد خود را با ولایت فقیه اعلام می دارند.



شهاب زاده هدف از حضور دولتمردان در آیین های ویژه این دهه را صرفا ساماندهی و کمک به هر چه باشکوه تر برگزار شدن این جشن ها عنوان کرد و ادامه داد: امروز ایران با بهره مندی از تاریخ کهن و آموزه های دین مبین اسلام، سبک زندگی ایرانی اسلامی را به جهان معرفی کرده است و با در نظر گرفتن این افتخار، باید مراسم های نو و عامه پسندی را برگزار کنیم.



وی خطاب به مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی متذکر شد: اکنون که در چهارمین دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سر می کنیم و به عنوان یک قدرتی جدید در جهان شناخته شده ایم، باید با دقت و صداقت در گفتار، مردم را در جریان عملکردهای واقعی خود قرار دهیم.



معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا در پایان سخنان خود، حکومت جمهوری اسلامی ایران را حکومت ناب محمدی عنوان کرد و با اشاره به سابقه تحریم ها توسط زورگویان افزود: این تحریم ها و فشارها از ابتدای پیروزی انقلاب بر علیه ملت ایران بوده و جز پیشرفت همه جانبه ما و اتکا به توان داخلی، هیچ دستاوردی به نفع بدخواهان نداشته است.

captcha