شماره شصتم نشریه «روز دهم» منتشر شد
کد خبر: 1336629
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲
با موضوع عاشورا؛

شماره شصتم نشریه «روز دهم» منتشر شد

گروه اجتماعی: شماره شصتم از نشریه روز دهم توسط مؤسسه فرهنگی ـ هنری فرهنگ عاشورا شهرستان دزفول چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نشریه «روز دهم» در 4 هزار نسخه چاپ شده است و در آستانه اربعین حسینی در مراسم و مجالس سوگواری میان عزاداران توزیع می‌شود.

زنان عاشورایی، از کربلا بیاموزیم (شامل خانواده دوستی و رابطه امام(ع) با کودکان)، ویژگی‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر، پیامک‌های محرمی، پاسخ به شبهات و معرفی کتاب از جمله بخش‌های این نشریه است که برای علاقه‌مندان در پایگاه این مؤسسه به نشانی http://roozedahom.com/ قابل مشاهده و دریافت است.

در بخشی از این نشریه در زمینه ویژگی‌های آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌خوانیم که شناخت، مهربانی، صبرو بردباری و گذشت و برخورد کریمانه ویژگی‌هایی است که وجود آنها در فرد آمر و ناهی نقش مؤثری در دلنشین شدن کلام او در روحو روان مخاطب دارد.

یادآور می‌شود، نشریه «روز دهم»، از سال 1388 آغاز به کار کرد و تاکنون 60 شماره‌ از آن به چاپ رسیده است. این نشریه شامل مطالب مختلفی از جمله، سلام موعود، تاریخ وقایع، تحریفات، شبهات، مهدویت، شعر، معرفی کتاب و بسیاری مطالب دیگر است. این ویژه نامه به مناسبت‌های مختلف از جمله محرم، ایام فاطمیه، وفات حضرت زینب(س)، میلاد حضرت زینب(س) و اربعین حسینی درسطح شهرستان دزفول با تیراژ 4000 به چاپ می‌رسد.

گفتنی است، شصت و یکمین شماره از این ویژه‌نامه به مناسبت اربعین حسینی به چاپ خواهد رسید.

captcha