برگزاری مراسم تجلیل از مرحوم «حاج نادعلی کربلایی» در فرهنگسرای قرآن
کد خبر: 1327585
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

برگزاری مراسم تجلیل از مرحوم «حاج نادعلی کربلایی» در فرهنگسرای قرآن

گروه خبرنگاران افتخحاری / محمدمهدی خواجه‌ محمودآباد: مسئول قرآن و عترت فرهنگسرای عطار از برگزاری مراسم تجلیل از مرحوم «حاج نادعلی کربلایی»، پیرغلام اهل بیت(ع) در فرهنگسرای قرآن خبر داد.


به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدمهدی خواجه‌ محمودآباد، مسئول قرآن و عترت فرهنگسرای عطار از برگزاری مراسم تجلیل از مرحوم «حاج نادعلی کربلایی»، پیرغلام اهل بیت(ع) در فرهنگسرای قرآن خبر داد و گفت: این مراسم با عنوان «پرده عشاق» با موضوع تجلیل و بزررگداشت مرحوم حاج نادعلی کربلایی از مفاخر حسینی شهر تهران برگزار می‌شود.



وی ادامه داد: مرحوم کربلایی، شاعر پیشکسوت حسینی و صاحب 14 جلد کتاب آئینی، پیرغلام و مداح اهل بیت(ع) و پدر سه شهید دفاع مقدس بود که این مراسم معنوی ویژه تجلیل از ایشان برگزار خواهد شد.



مسئول قرآن و عترت فرهنگسرای عطار بیان کرد: در این مراسم،  کریم منصوری، قاری بین‌المللی قرآن کریم به تلاوت مجلسی می‌پردازد و در ادامه نیز مصطفی خرسندی، به سخنرانی در مورد مقام این پیرغلام اهل بیت(ع) خواهد پرداخت.



خواجه محمودآباد با بیان اینکه این مراسم شام‌گاه یکشنبه، 17 آذرماه جاری بعد از نماز مغرب و عشا در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود، ادامه داد: در ادامه برگراری این برنامه نیز اکبر بازوبندی، از مداحان اهل بیت(ع) نوحه‌سرایی می‌کند.



مسئول قرآن و عترت فرهنگسرای عطار در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این مراسم معنوی به همت حسین محرابی، مدیر فرهنگی، هنری منطقه 10 و رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری برگزار خواهد شد.



یادآور می‌شود، علاقه‌مندان جهت شرکت در این مراسم می‌توانند در زمان مقرر به فرهنگسرای قرآن واقع در تهران، خیابان قزوین، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

captcha