15 مدرسه؛ ارمغان خیّران مدرسه‌ساز به دانش‌آموزان تهرانی
کد خبر: 1317121
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
از ابتدای سال تا کنون انجام شد؛

15 مدرسه؛ ارمغان خیّران مدرسه‌ساز به دانش‌آموزان تهرانی

گروه اجتماعی: مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران از افتتاح و بهره‌برداری از 15 پروژه آموزشی خیّرساز از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.


محمدرضا قربانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) به تشریح روند ساخت مدارس خیّرساز از ابتدای سال جاری تا کنون در شهر تهران پرداخت و گفت: از ابتدای سال 92 تاکنون 15 پروژه آموزشی توسط خیّران مدرسه ساز به بهره‌برداری رسیده است.



وی با اشاره به اینکه مجموع 15 پروژه آموزشی خیّرساز، 23 هزار متر مربع زیربنا به فضاهای آموزشی شهر تهران افزوده است اظهار کرد: برای این 15 پروژه آموزشی 60 میلیارد ریال از سوی خیران مدرسه ساز هزینه شده است.



مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران از مهم‌ترین پروژه‌هایی که طی ماه‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده است را مجتمع آموزشی شاه‌حسینی در منطقه 14 تهران معرفی کرد که شامل سه مدرسه با عناوین امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و امام علی(ع)  است و پنج هزار متر مربع زیربنا دارد.



وی مدرسه خیّرساز شهید چراغی در منطقه پنج تهران با زیر بنای دو هزار و 900 متر مربع و مدرسه تقواپیشگان در منطقه 14 با زیربنای دو زهرا و 400 متر مربع زیربنا را از دیگر پروژه‌های آموزشی خیّرسازی دانست که به تازگی بهره‌‌برداری رسیده است.



15 پروژه آموزشی خیّرساز در دست احداث



قربانی تعداد پروژه‌های آموزشی در دست احداث خیّران مدرسه ساز را 15 مورد عنوان کرد و گفت: برخی از این طرح‌ها طی شش ماهه آینده و برخی نیز طی شش ماهه اول سال آینده به بهره‌برداری می رسند.



وی ادامه داد: مدرسه  شهید مدبر در منطقه چهار با هزار و 838 متر مربع زیربنا، هنرستانی در منطقه 12 با سه هزار و 700 متر مربع زیربنا و پروژه شهید لسانی نیز در منطقه هفت با هزار و 850 متر مربع زیربنا از جمله مدارسی است که به زودی از سوی خیّران افتتاح می‌شود.



ساخت مدارس «یاران»



وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح «یاران» از ابتدای سال جاری اشاره و عنوان کرد: بر اساس این طرح خیّران مدرسه ساز تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را به صورت گروهی بر عهده می‌گیرند. در این راستا سه طرح یاران در مناطق 7، 15 و 12 در آستان بهره‌‌برداری است و طرح یاران چهار نیز در منطقه 19 تا اسفندماه سال جاری، به بهره‌برداری می‌رسد.



250 مدرسه شهر تهران هدیه خیّران است



مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران در پایان سخنان خود تعداد مدارس خیرساز شهر تهران را 250 مورد اعلام کرد.

captcha