نیروی انسانی مهم‌ترین رکن پیشرفت در هر دستگاهی است
کد خبر: 4192525
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
رئیس‌کل دادگستری اردبیل:

نیروی انسانی مهم‌ترین رکن پیشرفت در هر دستگاهی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو با اشاره به خطیر بودن و اهمیت وظیفه نیروی انسانی شاغل در دستگاه قضایی، نیروی انسانی را مهم‌ترین رکن تمام دستگاه‌ها و ادارات به‌ویژه دستگاه قضایی دانست.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری اردبیل، 16 دی‌ماه در جمع پرسنل گزینش استان با اشاره به خطیر بودن و اهمیت وظیفه نیروی انسانی شاغل در دستگاه قضایی، نیروی انسانی را مهم‌ترین رکن تمام دستگاه‌ها و ادارات به‌ویژه دستگاه قضایی دانست.

وی در ادامه کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط گزینش دادگستری استان اردبیل در شاخص‌های مختلف ارزیابی را مرهون تلاش‌های نیرو‌های توانمند و ارزشی گزینش دادگستری دانست و اظهار کرد: هیچ اقدامی کامل و بی‌عیب و نقص نیست لیکن اصل بر تلاش و حرکت رو به جلو است که باید با تمام توان در این راستا حرکت کرد.

مقام عالی قضایی استان اردبیل گفت: گزینش نیز یک نوع قضاوت است و به‌خاطر حق اجتماعی کارکنان باید در آن دقت بیشتری معمول شود. اگرچه در قضاوت دلایل و قرائن تعیین‌کننده است، ولی در گزینش استباط حرفه‌ای گزارشگران مؤثر است، لذا کار گزینش بسیار با اهمیت و تأثیرگذار است.

انتهای پیام
captcha