حمایت‌های دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و اشتغال اردبیل گسترش می‌یابد
کد خبر: 4085585
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

حمایت‌های دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و اشتغال اردبیل گسترش می‌یابد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی استان حمایت از واحدهای تولید و اشتغال بوده و دستگاه قضایی استان در چهارچوب قانون و مقررات از واحدهای فعال همکاری می‌کند.

حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ۲۳ شهریورماه، در بازدید از شرکت عسل مهرنوش اردبیل اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی استان حمایت‌های قضایی و قانونی از واحدهای تولید و اشتغال بوده و دستگاه قضایی استان در چهارچوب قانون و مقررات ضمن حمایت از واحدهای فعّال که با تلاش و کوشش  سعی دارند محصولات با کیفیت تولید کرده و در اختیار مردم قرار دهند، حمایت می‌کند.

وی با اعلام اینکه متأسفانه در برخی از موارد شاهد تولید محصولات غذایی بی کیفیت از جمله تولید عسل تقلّبی در استان هستیم، از دستگاه های مسئول خواست تا نسبت به ساماندهی عسل فروش های استان اقدام نموده و از دادستان های حوزه های قضایی استان نیز خواست ضمن پیگیری مجوز قانونی عسل فروشی های استان با  متخلفان در این حوزه برخورد جدی و قاطعانه داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام اینکه رصد و نظارت بر صنوف موجب سالم سازی عرصه تولید می‌شود گفت: کسب موفقیت در عرصه بازرسی و نظارت موجب رونق  و سود بیشتر تولید کنندگان واقعی شده و دست دلالان و سودجویان را از بازار قطع می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از وجود برخی از صنایع تبدیلی در استان در بحث مواد غذایی خاطر نشان کرد: ارزش افزوده ایجاد شده بعد از ایجاد صنایع تبدیلی بسیار سودآور بوده و تولید و اشتغال آفرینی خوبی دارد. لذا ضروری است تا همه مسئولان به منظور جلوگیری از خام فروشی محصولات تولیدی استان اهتمام ویژه ای نسبت به رفع موانع و مشکلات این صنعت در استان داشته باشند.

سید عبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز نیز در این بازدید گفت:  استفاده از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما را به منظور اطلاع رسانی و آگاهی دهی به مردم  در مورد  فرآیند تولید محصولات با کیفیت و استاندارد ضروری بوده و در این صورت است که مردم با آگاهی و دانش بیشتر نسبت به انتخاب محصولات باکیفیت و بهداشتی تر اقدام می‌کنند.

وی در مورد محصولات صادراتی نیز افزود: پشتوانه محصول صادراتی، آبروی نظام است و در تولید آن باید کمال دقت در تمامی مراحل تولید لحاظ شود تا خدای نکرده محصول صادراتی به جهت عدم اخذ استانداردهای لازم و کیفیت بد مرجوع داده نشود.

انتهای پیام
captcha