دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل با آیت‌الله عاملی
کد خبر: 4191391
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل با آیت‌الله عاملی

در آستانه روز مادر و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، رئیس و اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازاریان استان اردبیل با آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

دیدار رئیس و اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به گزارش ایکنا از اردبیل، در آستانه روز مادر و میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، رئیس و اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازاریان استان اردبیل با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار کردند.

بهرام دژبرد، رئیس انجمن‌های اسلامی اردبیل، 11 دی ماه در این دیدار ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی و مسائل مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی پرداخت.

وی در ادامه به راهکار‌های تقویت اعتماد مردم به نظام اشاره و بر تلاش همگانی در راستای افزایش مشارکت حداکثری در صحنه‌های اجتماعی و انتخابات پیش رو تاکید کرد.

دژبرد افزود: انجمن‌های اسلامی برای همه مسائل فرهنگی، اجتماعی و مناسبات ملی و مذهبی برنامه‌های متنوعی را در دستور کار خود داده است.

در ادامه، هریک از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل به ارائه گزارس از کارکرد‌های خویش پرداخته و در مورد برخی مسائل بازاریان و مشکلات آن‌ها مطالبی را بیان کردند.

در این دیدار آیت‌الله عاملی ضمن تشکر و قدردانی از انجمن اسلامی اصناف و بازاریان، رهنمود‌هایی را ارائه و اعلام کرد: انجمن اسلامی اصناف و بازاریان مورد تأیید و حمایت ایشان می‌باشد.

انتهای پیام
captcha