ثبت ۱۵۴ انجمن اسلامی در اردبیل
کد خبر: 4186930
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

ثبت ۱۵۴ انجمن اسلامی در اردبیل

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل از ثبت ۱۵۲ انجمن اسلامی با برنامه‌های تبیین‌محور در استان خبر داد.

ثبت ۱۵۴ انجمن اسلامی در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، 18 آذرماه در دیدار با رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل و رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان در سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های شایسته این اتحادیه از اعضای آن خواست با همت و توان مضاعف به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

وی بر حمایت از اتحادیه انجمن‌های اسلامی در اجرای اقدامات لازم در راستای همکاری فرمانداری و ادارات استان با این اتحادیه قول مساعد داد و گفت: باید جلسات مستمر اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل در محل استانداری در راستای تسهیل امور و پیشرفت فعالیت‌ها برگزار شود.

بصیرت‌افزایی؛ در اولویت فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی اردبیل

بهرام دژبرد، رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل نیز در سخنانی در خصوص مستندات تشکیل انجمن‌های اسلامی و همچنین وظایف، کارکرد و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی انجمن‌ها و برخی مشکلات به ارائه گزارش پرداخت.

وی از ثبت ۱۵۲ انجمن اسلامی در استان اردبیل خبر داد و افزود: در سطح استان اردبیل تعداد ۵۴ انجمن اسلامی در حیطه کارگری، کارمندی، محلات، اصناف و بازاریان احیا شده و ۴۶ انجمن در اجرای منویات مقام معظم رهبری به فعالیت خویش ادامه می‌دهند.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی اردبیل از آمادگی خود برای همکاری با نهاد‌های مختلف در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد و بیان کرد: بصیرت‌افزایی و برنامه‌های تبیین‌محور در اولویت فعالیت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اردبیل است.

انجمن اسلامی اصناف و بازاریان در خط مقدم جهاد تبیین فعالیت می‌کند

در ادامه محمودی، رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان به ارائه گزارش اجمالی از فعالیت‌های گسترده این انجمن پرداخت و گفت: فعالیت‌ها در حیطه فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و عمرانی بازار از برنامه‌های انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل است.

وی افزود: همکاری‌های گسترده با معاونت‌های استانداری، فرمانداری، اماکن، اداره برق، دارایی، اتوبوسرانی، تاکسیرانی، بسیج اصناف و نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی و همچنین فعالیت در زمینه مراسم مختلف مذهبی از دیگر فعالیت‌های این انجمن است.

محمودی در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های آیت‌الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: انجمن اسلامی اصناف و بازاریان همواره در خط مقدم جهاد تبیین در اجرای منویات مقام معظم رهبری به فعالیت خویش ادامه داده و در مورد حل مسائل و مطالبات اصناف و بازاریان تلاش می‌کند.

انتهای پیام
captcha