نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بنیاد هدایت با کنشگران فعال فرهنگی بانوان
کد خبر: 4187693
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بنیاد هدایت با کنشگران فعال فرهنگی بانوان

نشست هم‌اندیشی حجت‌الاسلام سیدناصر میر محمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت با کنشگران فعال فرهنگی بانوان در اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بنیاد هدایت با کنشگران فعال فرهنگی بانوانبه گزارش ایکنا از اردبیل، نشست هم‌اندیشی حجت‌الاسلام سیدناصر میرمحمدیان، مدیرعامل بنیاد هدایت با کنشگران فعال فرهنگی بانوان، 21 آذر ماه در اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

میر محمدیان، در این نشست هم‌اندیشی با کنشگران فعال فرهنگی بانوان اردبیل اظهار کرد: بانوان در عرصه تبلیغ دینی محور‌های خانواده و سبک زندگی اسلامی را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: شریکه الامام در بحث امامان محله به بانوانی اطلاق می‌شود که در کنار امر تبلیغ همسران خود، کنشگری فرهنگی در محلات و جمع‌های خانوادگی داشته و با ارتباط گیری بین بانوان و دختران جوان، امر تبلیغ دینی را تسهیل‌گری کنند.

در این نشست، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فعالیت گسترده بانوان در ابعاد مختلف فرهنگی و قرآنی با اولویت بخشی به امر جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی بنا به نیاز جامعه و توجه به زیست بوم فرهنگی استان اردبیل اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha