ضرورت احیای برنامه‌های فرهنگی در کمیته امداد
کد خبر: 4178100
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
امام جمعه شهرستان نمین:

ضرورت احیای برنامه‌های فرهنگی در کمیته امداد

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده گفت: کمیته امداد در احیای برنامه‌های فرهنگی و توانمندی فکری مددجویان خود در این بخش تلاش جدی و مستمری را انجام دهد.

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه شهرستان نمینبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه شهرستان نمین، پنجم آبان ماه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: تا زمانی که کار فرهنگی و تبلیغی درست و شایسته‌ای انجام ندهیم، آسیب‌های اجتماعی به ویژه فقر در جامعه تعدیل نمی‌شود و ما با حجم انبوهی از مراجعین و گرفتاری‌های مردمی رو به رو خواهیم شد.

وی افزود: کمیته امداد در این چهار دهه با حرکتی ارزشمند و مقدس تلاش کرده تا با رسیدگی به امور نیازمندان درد و آلام آنان را کاهش دهد که قطعا مجاهدت کارکنان این نهاد در این زمینه ماندگار خواهد بود.
اسدزاده بیان کرد: امروز بیشترین گرفتاری مردم از تنگناهای معیشتی و گرانی کمرشکن است که شایسته می‌باشد به معنای واقعی، نیازمندان در حوزه‌های مختلف شناسایی شده تا رفع نیازمندی و فقر آنها به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان نمین گفت: در کنار تلاش کمیته امداد باید فرهنگ دستگیری از نیازمندان به صورت خانواده محور و محله محور مورد توجه قرار گیرد تا هر فرد توانمندی بتواند نیاز بستگان و خویشاوندان و دوستان را نیز رفع کند.

وی افزود: هرچند ویروس منحوس کرونا به این نزدیکی و روابط خویشاوندی صدمه وارد کرد اما شایسته است با کارهای فرهنگی و تبلیغی صحیح به ویژه در گروه‌های سنی پایه، امر احسان و نیکی به دیگران را ترویج و توسعه دهیم.

اسدزاده اعلام کرد: برای خدمات‌رسانی به نیازمندان حقیقی، مناسب است تا مدیران و مسئولان از خدمات دهی سفارشی در نهاد کمیته امداد جلوگیری کرده و به این نهاد مقدس اختیار دهند تا افراد مستحق شناسایی و تحت حمایت قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان نمین به سابقه دیرین و درخشان کارهای فرهنگی کمیته امداد اشاره کرد و افزود: به راحتی می‌توانیم این فعالیت و برنامه‌های فرهنگی را دوباره احیا کرده و در روستاها و شهرها مردم را نسبت به مساعدت و کمک به همنوع با حفظ حرمت و آبرو ترغیب و تشویق کنیم.

وی در پایان از فعالیت‌های قابل تحسین کمیته امداد و مجموعه شهرستانی در مساعدت به نیازمندان قدردانی کرد و برای ادامه مسیر خدمت‌رسانی با تلاش گسترده همراه با سعه صدر در این نهاد انقلابی تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha