اعزام 200 مبلغ مهدوی به سراسر استان اردبیل
کد خبر: 4170979
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
به‌مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)

اعزام 200 مبلغ مهدوی به سراسر استان اردبیل

کارشناس اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اعزام 200 نفر مبلغ و مبلغه مهدوی به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) به سراسر استان اردبیل خبر داد.

اعزام 200 مبلغ مهدوی به سراسر استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیز صابر، کارشناس اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی استان اردبیل، سوم مهرماه ضمن تبریک سالروز امامت حضرت ولیعصر(عج) در سخنانی اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به‌مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با هدف ترویج و تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت و نیز تشریح اهمیت ولایت‌مداری و تبعیت از امامت، هم‌زمان با سوم مهرماه به مدت یک هفته در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی به اعزام 200 نفر از مبلغین و مبلغات به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) به مساجد، مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی در مناطق مختلف استان اردبیل اشاره کرد و افزود: تعداد 200 نفر از روحانیون مستقر، امامان محلات، ائمه جماعات مساجد، مدارس و ادارات، بانوان مبلغه در مناطق مختلف استان اردبیل به تعداد 700 نفر روز به سخنرانی و بصیرت‌افزایی و نیز پاسخگویی به سوالات مخاطبین می‌پردازد.

کارشناس اعزام تبلیغات اسلامی اردبیل به تقارن هفته دفاع مقدس با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) اشاره کرد و افزود: در ایام گرامی داشت سالروز امامت حضرت ولیعصر(عج) و نیز هفته دفاع مقدس، عمده محورهای جلسات سخنرانی به موضوعات جوانان و فرهنگ انتظار، تربیت دینی نسل جوان، دفاع مقدس و مهدویت، نقش ولایت مداری در پیروزی ایران اسلامی، صفات منتظران واقعی ظهور، علائم و نشانه‌های آخرالزمان و وظایف مومنین در دوران غیبت حضرت ولیعصر(عج) و اهمیت انتظار سازنده توام با تلاش برای ساختن جامعه‌ای آباد، پیشرفته و ... می‌پردازد.

صابر افزود: دبرای برگزاری هرچه ‌بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) از ظرفیت نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و نیز مجموعه های تبلیغی و آموزشی اعزم از مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی استفاده می‌شود.

کارشناس اعزام تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: ازجمله این برنامه‌ها که با همکاری دیگر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است می‌توان به مسابقه کتاب‌خوانی «مهدویت» اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های خیابانی، اعزام کاروان شادی خودرویی در مناطق مختلف با همکاری تشکل‌های مردمی، اجرای گروه‌های سرود و سخنرانی در سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.

صابر به برنامه فرهنگی ویژه جشن و سروواده طلاب و روحانیون در اردبیل اشاره کرد و افزود: جشن ویژه آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) با حضور خانواده طلاب و روحانیون در امامزاده سید صدرالدین(ع) اردبیل با برنامه‌های سخنرانی، مدیحه‌سرایی و اجرای سرود و قرائت دسته جمعی دعای عهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha