آرمانی‌ترین دموکراسی باید قدرت ارتقاء نخبگان در جامعه را داشته باشد
کد خبر: 4164911
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
آیت‌الله عاملی:

آرمانی‌ترین دموکراسی باید قدرت ارتقاء نخبگان در جامعه را داشته باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آرمانی‌ترین دموکراسی باید قدرت ارتقاء نخبگان را در جامعه داشته باشد.

همایش جهاد تبیین در دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دوم شهریور ماه در همایش جهاد تبیین با محوریت نماینده آرمانی، مجلس آرمانی در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه یک نماینده آرمانی باید تخصص لازم را برای گره‌های حساس و بن‌بست‌های کشور داشته باشد، گفت: نمایندگانی که در مجلس آرمانی حضور پیدا می‌کنند باید از پیچیده‌ترین مشکلات اقتصادی و فرهنگی سردربیاورند.

وی قانون‌مداری را امری بسیار مهم در کشور دانست و افزود: وجود احساس جمعی نیز در مراکز مهم تصمیم‌گیری کشور از جمله مجلس شورای اسلامی بسیار مهم است. نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان اینکه با تبعیض نمی‌شود کشور را اداره کرد، تصریح کرد: آرمانی‌ترین دموکراسی باید قدرت بالا آوردن نخبگان را در جامعه داشته باشد.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر اینکه نمایندگان نباید در استخدام‌ها و عزل و نصب‌ها دخالت کنند، ادامه داد: هم‌چنین دارایی یک نماینده و اطرافیان وی باید از ابتدای نمایندگی تا پایان آن شفاف باشد.

وی مدیریت منابع انسانی را اصلی‌ترین رکن پیشرفت کشور دانست و گفت: ورود دانشگاه به برگزاری چنین همایش‌هایی در استان اردبیل جای بسی خرسندی است که با این راه بتوان در راه انتخاب و تشخیص صحیح مردم کمک شود.

انتهای پیام
captcha