معرفی سرپرست مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق
کد خبر: 4158807
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

معرفی سرپرست مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق

طی احکامی جداگانه از سوی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، سرپرست مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی و سرپرست معاونت مدیر پژوهشی این دانشگاه منصوب و معرفی شدند.

انتصاب و معرفی سرپرست مرکز ارتباط علمی با جامعه وکارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، طی احکامی جداگانه از سوی اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، امین کانونی به عنوان سرپرست مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی و عزیز باباپور به عنوان سرپرست معاونت مدیر پژوهشی این دانشگاه منصوب و معرفی شدند.

جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی و معاونت مدیر پژوهشی این دانشگاه با بیان اینکه تولید محتوا و اجرا از وظایف اصلی معاونت پژوهش و فناوری است، گفت: تاثیر این حوزه در ارتقای جایگاه دانشگاه در رتبه بندی‌های ملی و بین المللی نیز کاملا مشهود است.

وی با اشاره به انجام طرح‌های بین سازمانی و ارتباط دانشگاه با دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تولیدی و صنعتی توسط مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی، افزود: همه موفقیت‌های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه در سایه تلاش مدیران و کارشناسان این حوزه حاصل شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کارکنان معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه دارای تفکر و خلاقیت بوده و همواره همراه سیستم هستند، تصریح کرد: تواضع و احترام متقابل توام با جدیت در کار همواره مورد تاکید ما در این حوزه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: انجام امورات مربوط به فرصت‌های مطالعاتی، پژوهشگران پسادکتری، مجلات علمی و پژوهشی و ... نیز از جمله وظایف اصلی حوزه مدیریت پژوهشی دانشگاه است که نیازمند کار بیشتر است.

موسی ترابی، مدیر پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مدیریت پژوهشی پاسخگوی همه ارکان دانشگاه می‌باشد، گفت: این حوزه باید برای ارتقای دانشگاه مسیر ایجاد کند. وی اظهار امیدواری کرد: شرایط به نحوی فراهم شود تا همکاران به انجام فعالیت‌های پژوهشی بیشتر رغبت نشان دهند.
امین کانونی سرپرست مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن تقدیر از حسن اعتماد رئیس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه به وی، افزود: با همراهی و همدلی در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف دانشگاه گام برداریم.

عزیز باباپور، سرپرست معاونت مدیر پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تقدیر از حسن اعتماد رئیس، معاون پژوهش و فناوری و مدیر پژوهشی دانشگاه به وی، گفت: حوزه پژوهش در تمامی ارزیابی‌های ملی و بین المللی حرف اول را می‌زند. وی اظهارامیدواری کرد: با همراهی همکاران این حوزه بتوانیم مفید و موثر واقع شویم.

انتهای پیام
captcha