علما و روحانیون در تبیین مسئله ولایت فعالانه عمل کنند
کد خبر: 4151503
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

علما و روحانیون در تبیین مسئله ولایت فعالانه عمل کنند

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: علما و روحانیون به عنوان سنگربانان عقاید و فرهنگ دینی در تبیین مسئله ولایت فعالانه عمل کنند.

تبیین مسئله ولایتبه گزارش ایکنا، به نقل از تبلیغات اردبیل، حجت‌الاسلام علیی، مسؤول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، نهم تیرماه در دیدار با روسای ادارات تبلیغات اسلامی اردیبل به مناسبت هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی، با تبریک این ایام به فرارسیدن دهه امامت و ولایت اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین شاخصه امام علی(ع) وصایت آن حضرت است که بر لقب امیرالمومنین(ع) برتری دارد.

مسؤول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل افزود: حجه‌البلاغ تعبیر صحیح و پرمعنا برای واقعه غدیرخم می‌باشد که باید جایگزین واژه حجه‌الوداع باشد و در این ایام ابلاغ وصیات حضرت امام علی(ع) توسط مبلغین تبیین شود. وی تاکید کرد: اگر مسئله ولات در بحث شناختی در جامعه حل شود بسیاری از مسائل حل می‌شود که برای تحقق این امر باید غدیر و مباهله را در راستای آگاهی بخشی و بصیرت افزایی مردم جدی بگیریم.

مسؤول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل امید آفرینی در جامعه رسالت اصلی مبلیغن عنوان کرد و افزود: احساس عدم امنیت خطرناکتر از عدم امنیت است و این امر نشات گرفته از توطئه‌های دشمنان در ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم است که باید در امیدآفرینی و باورمندی در بین مردم برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی توسط مبلغین ارائه شود.

انتهای پیام
captcha