خیران و یاوران صندوق امداد ولایت اردبیل تجلیل شدند
کد خبر: 4140415
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
در قالب همایش قرض نیکو؛

خیران و یاوران صندوق امداد ولایت اردبیل تجلیل شدند

سومین همایش قرض نیکو با رویکرد ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، هم‌زمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار و از خیران و یاوران صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان اردبیل تجلیل به‌عمل آمد.

خیران و یاوران صندوق امداد ولایت اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد اردبیل، در این همایش که همزمان با برنامه کشوری و به شکل ویدئوکنفرانس در ۲۱ اردیبهشت ماه و در سالن کمیته امداد اردبیل برگزار شد، ۱۰ خیر و یاور صندوق امداد ولایت استان اردبیل با اهدای تندیس و هدیه تجلیل شدند.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در این مراسم گفت: ۱۲۳ هزار نفر در سطح استان اردبیل، سپرده‌گذار صندوق امداد ولایت هستند که تعدادی از آن‌ها با سپرده‌گذاری مبالغ خود، تلاش می‌کنند تا گره‌گشای مشکلات هم‌نوعان خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که بخشی از منابع قرض‌الحسنه از طریق صندوق‌ها پرداخت می‌شود، کمیته امداد نیز در استان اردبیل، در ۱۶ اداره این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت با پرداخت تسهیلات با کارمزد صفر برای مددجویان، آماده پرداخت تسهیلات است.

حسین‌نژاد افزود: علاوه بر شعبه اصلی در اردبیل، در سایر شهرستان‌ها و شهر‌ها نیز باجه یا واحد این صندوق فعال است و در راستای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه سعی دارد پرداخت «قرض نیکو» را انجام دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به برگزاری سومین همایش ملی قرض نیکو در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با سراسر کشور در قالب این همایش سعی کردیم تا خیران، حامیان و یاوران این صندوق را تجلیل و تکریم کنیم تا این عمل خداپسندانه در سال‌های آینده بیشتر ترویج و توسعه پیدا کند.

انتهای پیام
captcha